רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 במאי 2017

האדמו"ר מווערצקי

מאת יהודי

ראיתי את ההתייחסות להאדמור מווערצקי מבני ברק.
ראשית נציין כדי שלא תהיה טעות מדובר בווערצקי.ישנו גם רב מווערעצקי מוויליאמסבורג.כל עין כאן זה עולמות שלמים...
וכעת לגופו של ענין ראשית אכן מדובר באדם נעים שיחה ועובד ה' ויש לו אוהדים. מצד שני יש כמה נקודות שמן הראוי להתייחס אליהם.
בבני ברק בקושי יש לו מנין וגבאיו נאלצים לפעמים לקבץ אנשים בכח מהרחוב בשביל זה. כשהוא נוסע למקומות אחרים הוא מופיע כמו פועל הישועות שרבים נוהרים אחריו וכו'. הסיבה שאין לו אנשים היא גם בגלל שהוא מאריך וצועק בתפילות ובטישים ואין להם כח לזה וגם ובעיקר זה שיש שם תופעה של דלת מסתובבת דהיינו אנשים מחפשים ישועות וכידוע מי שטובע נאחז גם בקש אחרי תקופה הם רואים שאין ישועות וכו' אז עוברים למקום אחר.
ועוד יש שמתלוננים שבשנים האחרונות הוא התחיל ללקק גבירים ולהפסיק להתייחס לאנשים פשוטים תופעה שקיימת אצל הרבה אדמו"רים אבל אחד כזה שהתחיל מאפס והיו כאלה שהוא חי עליהם ואחר כך הוא כבר לא צריך אותם אז הוא מתעלם מהם זה מכוער.
בנוסף הוא מוכר לוקשים כל מיני ציטטות בשם הבעש"ט הריז'ינער ורבי איציקל מפשעווארסק דברים שלא יצאו מפיהם מעולם. וגם אומר שהוא מייעץ לאנשים דברים שגילו מן השמים.... כידוע זקינו ואבי זקינו ממשפחת שנייבאלג היו רבנים מוצי"ם הנכדים שלהם החליטו מה צריך להתאמץ ללמוד והיות מו"צ אפשר לעשות כסף גם כשנהיים פועל ישועות.
עוד נקודה הוא מדבר נגד האינטרנט וכו' ועם זאת מתראיין לאתר קול הזמן. איזה מין דבר זה. בההתחלה הוא היה ראש חבורה. אחר כך נהיה אדמו"ר. כידוע בקרעשניף רחובות לא גורסים אותו כשהוא נמצא שם בצל חמיו לא מתייחסים אליו כאדמו"ר.
נוסיף עוד משהו יש לו בן שנהיה חב"דניק משיחיסט. מרצה מבוקש. הרב ישראל שנייבאלג. כבר לפני כמה שנים הוא אמר שאיננו מאמין בזקינו מרחובות ובאביו ונהיה חסיד של הרבי מליובאוויטש. חמיו חתנו של תולדות אברהם יצחק רצה לעשות פירוד אבל אשתו הלכה אחריו לכפר חב"ד.
לסיכום דווקא יש לו לאדמור מווערצקי נקודות חיוביות אבל לא צריך לאבד פרופורציות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.