רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 במאי 2017

מדוע בעיתון הפלס מסרבים לפרסם מודעות לשכונות מתחרדות בירושלים?

מאת מרכז החדשות

חלק מההבנות השקטות של כת הפלג עם ניר ברקת נגד התחרדות ירושלים - נחשף במהלך הטרדה שביצעו אנשי הכת, למפרסם שפירסם במשך שנה שלימה בעיתון הפלס והפסיק לאחר שלא קיבל טלפון אחד (!) בעקבות המודעה
שניאור מרקוביץ - מרכז החדשות 
בהקלטת הטרדה של פעילי הפלג בקו ההטרדות שנחשפה בימים אלו, נחשף כי עיתון הפלס נמנע מלפרסם אודות ביקוש דירות באיזורים המתחרדים של ירושלים, זאת ככל הנראה כחלק ממדיניותו הידועה של מר ניר ברקת שעימו סגרו בפלג דיל בבחירות לעיריית ירושלים.
בהקלטה שהגיעה לידי "מרכז החדשות" מתקשר אחד מפעילי הפלג למשרד תיווך על מנת שיפרסם בעיתון הפלס, מנהל המשרד מספר לפעיל כי פירסם מודעה במשך שנה שלימה בעיתון הפלס לביקוש דירות באיזורים מתחרדים בירושלים, מודעה שלא הכניסה לו אפילו טלפון אחד.
לדבריו המודעה פורסמה (בלוח) תחת קטגוריה של "רחבי הארץ", וכאשר ביקש ממחלקת הפרסום של העיתון להעביר את המודעה לקטגוריה של "ירושלים", נאמר לו כי העיתון מנוע לפרסם את המודעה שלו בקטגוריה זו. מה שהביא אותו להפסיק לפרסם בהפלס, וממילא לקבל טרור מכת ההטרדות.
כידוע, מדיניותו הרשמית של ניר ברקת היא לעצור את התחרדות ירושלים, כאשר הוא מונע הקמת מוסדות לציבור החרדי בשכונות המתחרדות, וכפי שנחשף כעת, גם מנסה למנוע פירסומים של משרדי תיווך חרדים בשכונות אלו באמצעות קשריו עם ראשי כת הפלג ועיתון הפלס שסייעו לו להיבחר לראשות העיר בתמורה לקבלת תפקיד סגן ראש העיר במועצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.