רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 במאי 2017

אישום: אב בית בישיבה התעלל מינית בנערים

  פרשת פדופיליה חמורה: אב בית בישיבה מוכרת בירושלים ביצע עשרות עבירות מין והתעלל בשישה נערים בני 12 עד 17 במהלך שהותם בישיבה. כך עולה מכתב אישום שהגישה שהגיע לידי "ישראל היום".
מכתב האישום, שהוגש בשבוע שעבר ע"י עו״ד שירה קני מפרקליטות מחוז ירושלים, עולה כי בשנים 2015 עד 2017 ביצע אב הבית עשרות עבירות מין קשות, בכלל זה מעשים מגונים ומעשי סדום בשלושה אחים בני 12, 13 ו־16. בין השאר, כך עולה מכתב האישום, הביא אב הבית את האחים למחסן במבנה ושם ביצע בהם את זממו.

עוד מפורט בכתב האישום על התעללות מינית שביצע בשלושה תלמידים בישיבה בני 17-15. את מרבית המעשים ביצע במחסן, אך חלקם בוצעו בביתו ובמבנים אחרים השייכים לישיבה.

בכתב האישום החמור שישה אישומים שונים, ובהם מעשי סדום, מעשים מגונים והתעללות מינית בילד בן 12, שבוצעו במהלך 2017; מעשים מיניים חמורים שביצע אב הבית בילד מאז שהיה בן 12 ועד הגיעו לגיל 13 ואשר בוצעו, בין השאר, בצוותא עם נער אחר, בן 16, וכללו גם צפייה בסרטים כחולים.

עוד מיוחסים לאב הבית מעשים מיניים שביצע בילד בן 12 במשך שלוש שנים. אישומים נוספים מייחסים לאב הבית ביצוע מעשים מיניים בנערים גדולים ביותר, בני 17-15, תלמידים בישיבה שבה עבד. באחד המקרים כללו המעשים גם אלימות ואיומים.

באישום השישי והאחרון מתואר כיצד אשתו של הנאשם הגיעה למחסן והבחינה בו ובנערים צעירים הישנים עימו שם. היא צעקה לעברם "תעזבו אותו פדופילים, הוא בן אדם נשוי" ואיימה עליו כי אם לא יעיף את הנערים משם, היא תספר לרבנית על המתרחש.

לצד הגשת כתב האישום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, הוגשה גם בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.