רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 במאי 2017

נעצר חרדי בן 37 שניהל שיחות ומפגשים אינטימיים עם קטין

במשטרת ישראל התקבל דיווח מאמו של קטין כבן 15, לפיו נודע לה כי בנה הקטין קיים מספר מפגשים בביתו של גבר כבן 37  אותו הכיר ברשת האינטרנט. חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה נרחבת עם קבלת התלונה, שכללה גביית עדותו של הקטין וכן שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים על מנת להתחקות אחר פעילות החשוד ברשת האינטרנט ואיתור זהותו.

התקדמות החקירה ומעורבות החשוד בתלונה נוספת שהוגשה בדרום הארץ, הביאו לאיתור זהותו ומעצרו של החשוד, בן 37,  חרדי תושב ירושלים, ובכך סיכלה את המשך מפגשיו עם הקטין.

כאמור, החשוד נחקר במחלק הסייבר בירושלים בחשד למעשה מגונה בקטין מעל גיל 14, אספקת אלכוהול לקטין והדחת קטין לסמים. במהלכה קשר עצמו למיוחס לו. מהחקירה עלה כי לפני מספר חודשים הכיר החשוד את הקטין ברשת החברתית, והתכתבו. בהמשך התכתבו בהודעות פרטיות דרך אפליקציית מסרונים.

עוד עלה, כי עפ"י החשד במהלך ההתכתבויות, פיתה החשוד את הקטין לקיים עמו מפגשים אינטימיים בדירתו שבדרום העיר במהלך סופי השבוע בהם יצא הקטין לחופשה מהמוסד החינוכי בו לומד. במהלכם עפ"י החשד, סיפק החשוד לקטין אלכוהול, סמים וצפה עמו בסרטים בחדר השינה.

עם מעצרו של החשוד ובחיפוש בדירתו נתפסו ממצאים הקושרים את החשוד לחשדות העולות כנגדו ביניהם חומר החשוד כסם וכלי המשמש לעישון סמים. מאמצי החקירה נמשכים בדגש לאיתור קורבנות נוספים.

מהמשטרה נמסר, "החקירה המאומצת הובילה לאיתור זהותו ומעצרו של החשוד ול'סיכול' המשך מפגשיו והתפתחותם עם הקטין.  משטרת ישראל פועלת כל העת במגוון מישורים , בהם גם בתחום הסייבר, ועושה שימוש נרחב באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור פורעי חוק המנצלים את רשת האינטרנט ע"י התחזות המביאה לא פעם לפגיעה בקטינים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.