רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באפריל 2017

ווארטים


״כל קנאה איננה מועילה, כי בנסותה להשחיר פניו של הזולת היא מאבדת את התועלת לעצמה.״

"התענוגות נותנים סיפוק קצר שממנו לא נשאר דבר, רק האושר הנפשי הוא הסיפוק האמתי."

שנה שלמה אתה מתחנף לשכן המרוקאי שלך ואז אתה מגלה שהוא תימני

ערבי יושב בשער שכם אוכל מצה ....
עובר לידו יהודי .... שואל אותו ..... אוהב את זה ? טעים לך ?? 
עונה לו הערבי .... לא אוהב ולא טעים אבל גמרתם לנו את הפיתות !!!!

ראיתי בדואי הולך עם הגמל שלו.
שאלתי אותו למה אתה לא רוכב עליו...
ענה שהגמל בגמלאות.

אבא שלי אמר לי שצריך להזהר משני אנשים  מג'ינג'ים ומקרחים
והסביר לי , "ג'ינג'ים הם מאוד פיקחים.."
שאלתי אותו "אז למה גם מקרחים?"
ענה לי " לך תדע אולי לפני זה הוא היה ג'ינג'י."

2 מרוקאים נפגשים ,
אחד אומר לשני , שמע אישתי נפטרה ואני לא מצליח לבכות , 
אומר לו השני ,
תדמיין שהיא חוזרת !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.