רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 באפריל 2017

יומיים חג - עונג עילאי

חיים שאולזון בעת שהותו בצבא לפני עשרות שנים
בארץ לא יבינו זאת, ולחלק מתושבי חוץ לארץ זה אולי יותר מדאי הם היו מעדיפים יום אחד, אבל לא אצלי, אני מחכה ליומיים חג בכליון עיניים אין טוב מזה, איני יודע מתי יש לי מנוחה אמיתית יותר משני ימי חג

לא כתבתי כך ביומיים הראשונים של חג הפסח כי אלו ימים אחרים לגמרי, סדרים, כאשר הסדר השני יש לו פלוס שלא עייפים ואפשר לשבת עוד כמה שעות, ביום נחים קצת, אבל אין זה כמו הימים האחרונים שבהם הימים כולם שלך ואתה מתענג בהם בכל, בבית הכנסת, בסעודות המשפחתיות, ובקריאה והלימוד שאתה לא יכול לעשות בכל השנה כאשר אתה לא עייף

לפני ארבעים וחמש שנה כשהייתי בפעם הראשונה בחג בארצות הברית חשבתי כי זה יותר מדי לא הייתי רגיל ליומיים חג, אבל מאז לפני קצת יותר משלשים שנה למדתי כמה טוב היומיים האלו הם עונג אמיתי למי שיודע לנצל אותם נכון

ההתנתקות הטוטלית מהבלי העולם הוא עונג רוחני בכל תחום, אפשר להתרכז אף אחד לא מפריע, הרעיונות בשעות הללו הן הטובות והעמוקות ביותר

חיכיתי ליומיים האלו הרבה זמן והנה הם הגיעו, אשתדל לנצל אותם עד לרגע האחרון של צאת החג

מאחל אני לכל קוראינו חג שמח ונשוב לעבודה אי"ה לאחר יום טוב שני של גלויות

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.