רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 באפריל 2017

הודעת דוברות בטאון עולם התורה הפלס

הארכת המעצרים היום היא המשך הרדיפה נגד דרכם של גדולי ישראל וראשי הישיבות, טענות המשטרה על תלונות ומידע חדש קרסו בבית המשפט, ולעין כל התגלה כי מטרת המעצרים היא כפי שהצהיר סגן שר הבטחון לרסק ציבור גדול ולהביא לסגירת בטאון עולם התורה ׳הפלס׳.

בשנים האחרונות עומד ציבור בני התורה תחת מתקפה מתוכננת ומתוזמרת של קבוצת עסקנים שגנבו את עיתון יתד נאמן, ולא די להם בכך הם אף נחושים להביא לסגירתו של עיתון הפלס. הרדיפות מתרחשות בכוללים, בתלמודי התורה, בסמינרים, וכמובן נגד עתון הפלס ומי ש׳יעז׳ לפרסם בו.  כיצד יתכן שעיתון בעל אלפי מנויים בתפוצה ארצית לא זוכה ולו לפרסומת אחת, בעוד כל מקומון נידח גדוש בפרסומות עד אפס מקום? האם מנהלי החברות הגדולות אכן אינם מפרסמים בגלל דעתם של רבני דגל התורה או שמא מפאת הסחיטה באיומים המופעלת כלפיהם ע״י אותה קבוצת עסקנים אכזרית ואלימה?

בידינו מצוי כל המידע אודות אותה קבוצה, מעורבותה בתקיפות איומים וסחיטה, וקשריה עם גורמים מסחריים ומשרדי פרסום. גם ״העדויות״ שכביכול הגיעו לידי המשטרה בשבועות האחרונים מקורן בקבוצת העסקנים הזו. בכוונתינו לחשוף את המידע לציבור בשבועות הקרובים ואף להעמיד אותו לידי המשטרה בתקווה להעמיד את הדברים על אמיתותם, לעצור את האלימות, ולשים סוף לאש המחלוקת המכלה כל חלקה טובה. הוקם צוות משפטי מיוחד שבוחן את המשך הפעילות המשפטית ואת הצעדים בהם עלינו לנקוט.

שיטת המעצרים וכתבי האישום בנסיון להביא להשתקתם של ציבור גדול וגדולי התורה שבראשם - לא תצלח, וכפי שאמר מרן ראש הישיבה כששמע על המעצרים ׳כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ׳.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.