רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 באפריל 2017

סיפור טרי לצרכני הכשרות❗

הערב יצאנו לאירוע בר מצווה של קרובי משפחתי באולם בתל אביב, אנו איננו אוכלים בחוץ כלל מטעמי כשרות, ולא משנה באיזה כשרות המטבח, אז כמובן אנכי אשתי והילדים לא התקרבנו לאוכל,
אשתי חפצה לשתות משקה מסויים עם חותמת מקובלת על הבקבוק, מאחר ומדובר ביום אחר הפסח פניתי לשאול האם יש להם שטר מכירת חמץ, ואגב התעניינתי בעניין כשרות המאכלים במקום (כשבעלי האירוע הבטיחו הכל גלאט..
*במקום סעדו חרדים ודתיים שונים אשר אכלו את כל המזון המוגש ללא כל חשש, אחר שהבטיחו בעל האירוע ובעל האולם שהכל גלאט...*)

הופנתי לבעל האולם שאמר לי "כל האוכל כאן הגיע מקייטרינג 'יואליס' בכשרות הרב לנדא, כולל הכלים והשתיה" *ואף הוציא לי את הסמארטפון והראה לי תעודה מצולמת של הרב לנדא על הקייטרינג.*
שאלתי היכן המשגיח, אמר לי, חבל, בדיוק היה כאן לחימומי האוכל והלך.
שאלתי "יש לכם תעודת כשרות של הרבנות? שטר מכירת חמץ? יש טלפון של המשגיח?"
אמר לי "אי אפשר להשיג אותו עכשיו בטלפון, אבל הכל טוב, אין לי תעודות כשרות כי המטבח כאן רק מחמם את האוכל..."

מאחר והכל היה נשמע מסריח מתחילה ועד סוף,
(איך ישלח קייטרינג בכשרות, כלים השייכים לקייטרינג בכשרות מהודרת לאולם ללא השגחה כלל? איך אין לבעל האולם תעודות משלוח וקבלות מהקייטרינג? איפה המשגיח ומהו מספרו למה מכסים זאת ממני? ראיתי שמגישים צ'יפס ושניצלים מבעבעים משמן היישר מתוך הצ'יפסרים במטבח.. ועוד ועוד..)

פתחתי בבירור מול כשרות הרב לנדא שפנו ליואליס שהכחיש מכל וכל ששיווק לאולם הנ"ל מזון באותו יום וכמובן שלא שלח משגיח לשם.

פניתי לכל החרדים במקום והוכחתי אותם *אתם אוכלים מזון לא כשר כלל ומסתבר שגם חמץ שעבר עליו הפסח!!!*
אז הם הפסיקו לאכול וקמו ממקומותיהם כעוסים ונעלבים על העוול שנעשה להם, *אך למעשה מי שעשה להם עוול זה הם לעצמם ותו לא!!*

*מסקנא אחת היא:* שנים שאני רואה ציבורים שלמים של *פראיירים* שנכנסים לאולמי שמחות ומסעדות וסומכים על אנשים עלומים שמראים להם תעודות עלומות ורצים היישר אל האוכל בתאווה.

הסיפור הנ"ל הוא עוד הוכחה למה יש להפסיק לסמוך על מה שמוכרים לכם!!
*אם היו מביאים לכם בגד ללא תווית ומבטיחים לכם שהוא ממותג נחשק ומבקשים עליו תשלום הייתם מאמינים??? מה פתאום שבכשרות פתאום כולם נאמנים בשבילכם??*
*אל תהיו נאיבים!!* גם כשמבטיחים לכם "כל המזון בכשרות הרב מחפוד או הרב לנדא או בדץ העדה החרדית" בד"כ אם אלו אנשים נאמנים הם מתכוונים רק לבשרים, כל תהליך העיבוד של המזון ושאר הפרודוקטים לא נעשו תחת כשרויות אלו *אלא אם כן מופיעה תעודה עם תאריך עדכני ושם האולם ובעל השמחה, וחותמת מתנוססת עליה ומשגיחים נוכחים באולם שישיבו לשאלותיכם!*
אם לא אז כבר יש כאן משהו שטעון בירור מקיף בדבר כשרות הצזון המוגש לכם שם.


החותם בברכת התורה ובתקווה להתחזקות הרבים בענייני הכשרות
*פנחס יוסף אקרב*
055-6683113

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.