רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 באפריל 2017

ווארטים


"הדאגה האחת והיחידה שמותר לאדם להיות שרוי בה היא הדאגה על כי הוא דואג..."
 
בפגישה בין נציגי חסידי בעלז בלונדון עם המשטרה לקראת ביקורו של האדמו"ר, ולגבי רשיון להקים אוהל ענק, המשטרה הסכימה לתת רשיון רק עבור 1800 אנשים אבל נציגי בעלז אמרו שהם צריכים מקום לפחות ל 3500 איש.
אז אחד הקצינים העלה רעיון גאוני ! מה הבעיה? שהאדמו"ר ישחק את ההצגה פעמיים. סיפור אמיתי

ילד אמר לי היום שהוא גנב בליל הסדר את האפיקומן מאבא שלו ובתכלס הוא לא קיבל כלום אז הוא גנב אתמול לאבא שלו את המטען לפלאפון ...עכשיו יש לו את כל מה שהוא ביקש

ביבי פעם שלח סוקר שלו שיבדוק כמה קולות הוא מקבל אצל החרדים.
הסוקר הלך לשטיבלאך אמרו לו פה לא מדברים פוליטיקה לך למקווה תשאל שם.
הסוקר הולך למקווה פוגש את המנקה הערבי ושואל אותו :  "תגיד כמה אחוז פה זה ביבי?" עונה הערבי : "שמונים אחוז זה ביבי עשרים אחוז זה מים..."

אחד פעם ביקש ממני כסף לאוטובוס נתתי לו..אחרי שעה אני רואה אותו אוסף באותו מקום..שאלתי אותו לא עלית?אמר לי אני אוסף לחודשי חופשי....

ישבתי בכייף על הספה בסלון עם אשתי. 
היא צפתה בטלוויזיה ואני התעסקתי עם בוואצאפ בסלולרי שלי. ביקשתי ממנה בצורה יפה אם בכייף שלה להביא לי בירה מהמקרר. היא אמרה שלא מתאים לה כרגע , כי היא בדיוק צופה בפרק מותח בטלנובלה שלה . לפתע פתאום צייץ הטלפון שלה שהיה מונח על השיש במטבח. היא קמה בזריזות כדי לראות מה שלחו לה. זו הייתה הודעה ששלחתי בזו הלשון: " כפרה עלייך, אם את כבר במטבח, אז אולי תביאי לי בירה קרה מהמקרר?" .  התעוררתי כאן בבית החולים. כנראה שזה היה עם המערוך הגדול הפעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.