רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 באפריל 2017

ווארטים

"אנו מחפשים דברים אחרים משום שאין אנו מבינים את השימוש באלה שלנו, ויוצאים אל מחוץ לעצמנו משום שאין אנו יודעים את הנעשה בתוך תוכנו."

פעם שאל אותי רב גדול : תראה מזה המשיח צריך לבוא ? תראה כמה מודעות של דרשת שבת הגדול , כמה מודעות בשבת תשובה. למה המשיח לא מגיע ? אתה יודע ? לא , עניתי. 
ענה לי אתה יודע למה לא מגיע ? כי אם היתה מודעה אחת גדולה היה מגיע מיד

- " יש לך ביסקוויט ביד?"
- "לא."
- "האם נגעת בביסקוויט?"
- "לא."
- "האם הרחת ביסקוויט?"
- "לא."
- "האם ארזת ביסקוויט?"
- "לא."
- "האם היית בקשר עם ביסקוויט בעבר?"
- "לא."
- "האם אתה מתכוון לקבל ביסקוויט?"
- "לא."
- "האם מישהו נתן לך ביסקוויט להעביר?"
- "אמא!!!!!!"!!!, תני לי להיכנס לשירותים.

הלו, זה פירר היועץ רפואי?
כן, מה אפשר לעזור, מה הבעיה?
אני חייב עזרה, לא יודע מה לעשות. 
אשתי ממש צעירה ולאחרונה רואים עליה תסמינים של מחלת האלצהיימר רח"ל...
כל כמה דקות שואלת אותי שוב: האסט אפשר א הונדערטער?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.