רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 באפריל 2017

חברות מתארגנות לתביעה אזרחית נגד מטרידים מ'הפלג'

*תוך כדי גל המעצרים של בכירי ופעילי 'הפלג' ו'הפלס' בשל חשד להטרדת חברות שלא פרסמו אצלם, יוזמים כמה אנשי עסקים בכירים, שהוטרדו, תביעה אזרחית אישית על סך מיליוני שקלים*

חברות פרסום וגופים עסקיים במשק, מתארגנים כעת להגשת תביעות אזרחיות אישיות נגד המטרידים ושולחיהם המשתייכים ל'פלג הירושלמי',

כזכור, לפנות בוקר של יום שלישי שעבר פשטה משטרת ישראל על בתיהם של 28 פעילים מ'הפלג הירושלמי', בהם בכירים כעורך העיתון נתי גרוסמן, ועצרה אותם לחקירה בגין ראיות שקיימות לפים אנשי מחלק ההונאה במשטרה על מעורבותם במסכת הטרדות שיטתית נגד חברות שלא מפרסמות ב'הפלס'.

רוב העצורים שוחררו בתום החקירה לבתיהם בתנאים מגבילים, אך חלקם עדיין במעצר לאחר שהוא הוארך - של גרוסמן ושמואל אלישיב עד למחר (שני) ושל אברהם טריגר וחיים שרגא יברוב עד ליום שלישי.

כעת כאמור חזית נוספת המצפה לחשודים בהטרדה. לדברי בכיר באחת החברות במשק שסבל קשות ממערך ההטרדות המשומן, "לפי היעוץ המקצועי שקיבלנו, יש כאן 'קייס' משפטי בטוח לפיצויים בסך מיליוני שקלים, מכיסם הפרטי של המטרידים ושולחיהם - ועל כך אני וכמה מעמיתי שוקדים בימים אלו".

התקווה של כמה מהם היא, כי גם אם גל המעצרים יסתיים בכתבי אישום בודדים ובעונשים מתאימים, הפגיעה הקשה שהם מתכננים בכיסם של המטרידים מ'הפלג', כפיצוי הולם לסבל אותו חוו בגללם, היא שתוביל להרתעה משמעותית נגדם ולכך שיחדלו ממעשיהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.