רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 באפריל 2017

הבלין ווילשנסקי ניצחו את הרבי

מה אנו עושים כאן ב'מייל האדום'? מרגישים את דופק הציבור 90 מיילים למייל האדום בשלשה שבועות אומרים הרבה מאד! והזוועה כאן: בחורי חב"ד הם כבר 'רישמי' כחלק בלתי נפרד מישיבות הסדר. וילשאנסקי הבלין ניצחו את הלובאויטשר

לקוראי בעולמם של חרדים. למצפן של החברה החרדית ר' חיים

לא כתבנו כמה שבועות מפני החג וטירדות, אך אנו לא כתבנו לכם, ודווקא אז המייל האדום התמלא במיילים. הגיוס האיום החד משמעי הבלתי מתפשר שהיה בסביבות ה' ניסן ובו כמאה בחורים 'התחיילו' בלי למצמץ. רובם ככולם לפני חתונה, הוכיח להמון הורים כי מה ש'בעולמם' לא הפסיק לכתוב כל החורף לא רק התממש, אלא אחת לאחת. ההסכם היה בלוף, שקר וכזב שדמה מאד להסכמי אוסלו הסכמים חד צדדים שאין מאחוריהם כלום מלבד יחצנות זולה על חשבון הורים נאיבים.

וילשאנסקי והבלין זכו בפיס! הבלין מקבל בנין! ומשפחת וילשאנסקי בעקבותיו. מדינת ישראל/משרד החינוך/הקרן/ עומדים לבנות למשפחת וילשאנסקי את הקמפוס שלו הם מצפים עשר שנים.

זה לא מפריע לוילשאנסקי לאסוף את שארית כספם של הורים שמשלמים הון עתק על לימודים לילדים ולהתרימם ל'קרן הבנין'. זה לא מפריע לוילשאנסקי להמשיך להיתמם על 'אי הבנה' שקרא עם הצבא 'זה יטופל. אנחנו בטוחים' יש כאן כמה גורמים שחיבלו [כך כותב לנו הורה שקיבל בלי בושה תשובה מוילשאנסקי. כלומר מתנגדי ההסכם הם אלו שיצרו את החבלה בהסכם ובגלל המתנגדים ההסכם בוטל. ממש פלפול בנוי לתלפיות של נוכל מקצוען].

אנו כאן במייל האדום עומדים לפרסם פרק נוסף בסידרה לאור עשרות מיילים שקיבלנו והוא מה באמת הפתרון למצב שנוצר? בחורי חב"ד כבר מסומנים בצבא כחלק אינטגרלי מהציבור הדתל"ש [דתיים לאומיים לשעבר], בחור חבד"י היום, כותב לנו תושב ביתר, לא יכול לעשות כבר 'פטור'. הצבא העביר אותו על מגש כסף כבר בשיעור א' ישיבה גדולה!!!! הוא מגיע כבר מוחתם הם יודעים עליו הכל! אי אפשר להעמיד פנים, אין להתחמק. נער תל אביבי יכול לעשות פטור מטעמים מצפוניים/רפואיים/משפחתיים/נפשיים אך בחור מצפת לא יכול לעשות זאת! יש כאן 'מוסרים' שפלים ברמה שלא היה מתקופת הגיטו שפשוט מוסרים בחורים לשלטונות כדי לקבל בעדם כסף/תמלוגים ושאר מרעין בישין.

אז מה עושים? סיפרנו כאן בעבר שאחד מחברי מועצת גדולי התורה שהגיעו אליו כמה עסקנים בחב"ד על ההסכם וביקשו שיעזור להם לטרפד אותו, נענו על ידו: ההסכם הוא גזירה שנחתמה בברזל! אתם עצמכם חתמתם, אז מה אתם רוצים?

תשובתנו היא היום: רק כשנחשוב מחדש על מוסד הקבוצה של חב"ד נצליח להבין איך מבטלים את ההסכם.

אמרנו בעבר כי וילשאנסקי היה אחד מהנהלות המוסדות שבכלל התנגד לשליחת הבחורים לקבוצה לשנה שלימה, אך עקב לחץ חברתי הוא הסכים וכיום הוא מנפנף עם 'קדושת הקבוצה'.

כעשרים מיילים קיבלנו שהסבירו לנו כמה מרזי 'הקבוצה' כדי שנבין מה כן אפשר לעשות אותם אנו מפרסמים בפוסט נפרד.

אך העיקר אנו פונים כאן שוב לוילשאנסקי: שתדע דבר בטוח תתכונן. אתה תשב בכלא! אתה אדם שהמימסד בסוף מכניס לכלא. כל עבירות החוק שעברת במסגרת עולם התקציבים גלויים במשרדים השונים. יש לך תיק חבצלת תפור מאלף ועד תיו, אתה כמו דרעי, כמו אולמרט ועומרי שרון וקצב, לכולם יש תיק תפור שמור ומוכן עם מסמכים עם עדויות והקלטות ליום פקודה. התיק הזה תפור כבר, ברור לנו כמי שהיו מעורבים עשרות עשרות שנים בנפתולי המבנה הציבוריות הישראלית. אנשים כמוך מסיימים בכלא. ישחררו אותך לטיפולים לאירועים, אך אתה תשב. וזה יגיע לך! כי מי שרימה אלפי הורים ונערים והרס את המבנה הפנים חברתי של חב"ד, העונש של הכלא הוא ממתק! תשמח שתהיה רק בכלא! אתה תשב שם. לא אנו נכניס אותך, חבריך בצבא ובמשרדים המתקצבים.

הזוועה כבר מאחוריך. אין מחילה ואין סליחה. אם תמשיך מהשמים לא יסתפקו רק בכלא, זה ייגמר חמור יותר. כדאי שתתן דעתך להתחיל למעט ולמזער את הטרגדיות הרוחניות שהבאת על חב"ד ועל הלובאוויטשר שיושב ובוכה וכואב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.