רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 באפריל 2017

סגולה לשביעי של פסח

מחר! ערב חג שני של פסח "שביעי של פסח"  על מה חוגגים? ביום הזה? היה את קריעת ים סוף! בקיצור יש 2 דברים שנמשלו לקריעת ים סוף.. זיווגו של אדם.. ופרנסתו.. על 2 הדברים אלה נאמר "קשים כקריעת ים סוף.." עכשיו מתי קריעת ים סוף הייתה? לפנות בוקר של החג... יעני ביום שני לפנות בוקר.. זה הזמן? שהיה את קריעת ים סוף...... כותב בספרים הקדושים שזה שעת ר-צ-ו-ן- ענקית מאוד מאוד לקיבול תפילות לזיווגים ולפרנסה טובה לאדם!! מה צריך לעשות?..

לקום לפנות בוקר של יום שני.. בסביבות השעה 5:30 עד 6:00 לפנות בוקר.. בחצי שעה הזו!! לקום לומר את ברכות השחר... ואז לקרוא בשירה ובשמחה את שירת הים...... שירת הים זה שירה שאמרו בני ישראל שעברו את ים סוף... לקרוא את זה בזמן הזה..ואז שסיימתם.... להתפלל לזיווג הגון.. ולפרנסה טובה... ואדם שעושה את זה מובטח לו!!! שהקב"ה ימלא את בקשתו בשנה היא!!!!!
מי שלא התעורר מכל סיבה שהיא בזמן הזה.. יכול לקרוא את שירת הים במשך כל יום שני.. אבל הזמן ה-כ-י טוב!! זה ביום שני לפנות בוקר.. בשעה שכתבתי לכם.....

שירת הים מופיע בתנ"ך.. בספר שמות פרק ט"ו... מתחיל "אז ישיר משה ובני ישראל.." עד ה' ימלך לעולם ועד..... תעשו את זה ותיראו ישועות!!!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.