רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 באפריל 2017

שפך דם - ונעצר

היה זה לפני כ15 שנה, היו אלו ימים לא קלים עבורי, התמודדתי עם מחלת הסרטן בדמי, עברתי טיפולים והשתלת מח עצם וכל המסתעף.
לא קל לבחור בגיל 18 לשכב בבידוד חודשים רבים בבית חולים רחוק מביתו, במקום להיות עם חבריו ומשפחתו.

באחד הימים השאירו לי הודעה בתא קולי של הפלאפון : "שלום, מדבר...., רציתי להזכיר לך שישנה הלוואה על סך 1000 שקלים שלקח ממני פלוני, ואתה היית ערב על ההלוואה, והיא טרם הושבה, והיות ובימי המחלה שלך אתה בטח מחפש על מה לחזור בתשובה, אז הנה לך משהו שלך תדע אם זה לא עונש משמים עבורך"

אני זוכר את רגע שמיעת ההודעה הזו כביכול היה זה הרגע, זה היה רגע קשה מנשוא, פרצתי בבכי תמרורים, יותר מהרגע שבישרו לי על המחלה הארורה הזו, (מה גם שלגופו של טענה לא הייתי ערב חתום רק אמרתי לו בעל פה שניתן לסמוך על הבחורציק הלווה).

עברו שנים והסיפור עדיין מדמם בליבי, ההלוואה הושבה מזמן, ואני ברוב חסדיו הבראתי התחתנתי הקמתי משפחה.

למה נזכרתי בזה עכשיו, אתמול ראיתי באחד מאתרי החדשות את שמו ותמונתו של אותו מנוול כשהוא עם אזיקים ובין 28 עצורים שנעצרו מחשד ש..... הטרידו טלפונית בכירים במשק.

בזמנו יום לפני חתונתו אותו שוטה התקשר לבקש סליחה, הסברתי לו את חומרת בעניין והתנתי את מחילתי בכך שלא ישוב לזה החטא לעולם, והנה אתמול התברר לי שסליחתי ומחילתי על אותו רצח שעשה לי ופצע אותי פצע אנוש בליבי, אותו סליחה פשוט בטלה ומבוטלת, כי התנאי שעשיתי עימו התבטל על ידו.

ארור מכה רעהו בסתר!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.