רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באפריל 2017

הבלין ווילישאנסקי מכרו את בחורי חב"ד לשטן


75 המיילים שמילאו את ה'מייל האדום' מערב פסח עד היום יום רביעי אסרו חג, מלמדים כי יש עדיין תקוה לחב"ד השפויה ומסר נוסף: בעולמם של חרדים ממשיך להיות כלי התקשורת האמין ביותר בחברה הפנים-חרדית והמסקנה העיקרית: את ההרס שעשו  משפחת וילשאנסקי והבלין לבחורי חב"ד כבר אי אפשר לתקן!!! 

לאיש על העדה מנהיג האמת של החברה החרדית ר' חיים שאולזון ולעשרות אלפי הקוראים השפויים, האידיאולוגים הנאמנים של 'בעולמם של חרדים'

עברו ימי הפסח. עברו ימים של תקוה לשינוי, להתעוררות פנים חרדית, אבל השינוי המיוחל לא זו בלבד שלא הגיע אלא שהדיווחים הפנימיים על החלטות אסטרטגיות של הצבא לגבי חסידות חב"ד רק הולכים ומתגברים. צה"ל, לפי דיווחים פנימיים מאד, קיבל את האוקיי והאישור המלא מהנציגות החרדית בכנסת בשיתוף פעולה מלא של הארורים יוסף יצחק וילשאנסקי ומשה הבלין, לקחת את כל בחורי חב"ד לצבא.

העובדה הזו היא ממש סופית.

בחורי חב"ד מתגייסים באופן טבעי וחוקי. בד' ניסן האחרון היה יום גיוס מלא לעשרות בחורים לפני חתונה שחתמו על 'הסכם' השקר שהמציא לייזי וילשאנסקי בשם אביו ומכוח משה הבלין.

בחורי חב"ד כבר אינם בחורי ישיבה רגילים. הם ממש כמו ישיבות הסדר עד גיל 21 ומשם למדים לגיוס מלא!!!!

 כבר נגמר המאבק.

וילשאנסקי בגד ומכר את הלובאוויטשר לשטן. כל גלגולי העיינים כל כינוסי השקר על משיח משיח משיח לצלילי כוכבי רוק חסידיים, כל פרסומי האתרים של וילשאנסקי לא יצליחו לשנות את העובדה הזו שלקחו למשיחיסטים את מיטב בניהם לצה"ל. הם יכולים להמציא אלף ואחד ארגוני סרק למיניהם ומבצעי לימוד למיניהם וידיעות כוזבות, האסון מאחורינו!!!

מרגע זה יש לוילשאנסקי איש אחד ויחיד שישיב לו כגמולו וזה רבו לשעבר. אף אחד כבר לא יכול לעשות לו כלום. מדינת ישראל כבר הקציבה לו בנין קמפוס רב מימדים בצפת. התקציבים כבר עברו. בדיוק כמו שהיא בנתה בנין למשה הבלין בעבר.

לשם וילשאנסקי שאף להגיע לבנין רב מימדים והוא הצליח.

הבנין נבנה מדמם הרוחני של בחורי חב"ד [אנו נזהרים בלשוננו לא לכתוב שוילשאנסקי מכניס כמו פרעה את תינוקות חב"ד לתוך הלבנים ועמם הוא בונה את פיתום ורעמסס שלו כדי שיועצי וילשאנסקי וכל העורכי דין שלו לא יתבעו אותנו ויבקשו כופר גדול של דמי לא יחרץ. אז אנו חוזרים ואומרים לכל עורכי הדין של משפחת הפשע וילשאנסקי-הבלין: אין כוונתינו שיוסף יצחק וילשאנסקי לייזי וילשאנסקי זאב פרידמן משה הבלין לוי הבלין ושותפ' מכניסים פיזית גופות של בחורים וילדים לתוך משאיות הבטון של קמפוס צפת, חלילה. וילשאנסקי חלש אופי כדי לעשות זאת אלא כוונתינו שונה לגמרי, שימו לב עורכי הדין, יוסף יצחק וילשאנסקי לייזי וילשאנסקי  משה הבלין לוי הבלין מערבבים את נשמותיהם ועתידם הרוחני של בחורי חב"ד בתוך הבניה של התקציבים שהם מקבלים. את חיים שטיינר החילוני מקרית מלאכי שכל בניו חילוניים כמותו אנו לא מזכירים כלל, כי הם סתם בובות חילוניות בלבד [ראה פוסט נפרד למה מייעד הבלין את חיים שטיינר] וילשאנסקי והבלין ממשיכים להיות המנהלים של כל זאת. שטיינר הוא בובה חשמלית על בטריות ישנות בלבד].

אז מה בעצם אפשר לעשות, שאל השבוע אחד המקורבים של האדמו"ר מסלונים שליט"א שלשה עסקנים חבדיים שהגיעו לביתו כדי לשכנע את האדמו"ר מסלונים הידוע בעמדותיו הנחרצות להוביל קול מחאה ב'מועצת'. תשובת אותם עסקנים היתה אחת: הגיע הזמן והפתרון היחיד להסביר קבל עם ועדה מה זה כיום "הקבוצה". מה עושים שם הבחורים כיום שנה שלימה? האם וילשאנסקי בכלל מאמין בה"קבוצה", האם בכלל משה הבלין והמשפיעים בישיבתו אוחזים שבחורים בכלל צריכים שנה שלימה להיות בניו יורק בלי כל אחריות? על כך הגיע אלינו פוסט מפורט מאד במייל האדום שהוא יוצג בהמשך.

אבל אין ברירה. חסידי חב"ד ההורים חייבים לא להתבייש ולצאת במחאה קיימת. שבעים וחמש המיילים שהגיעו למייל האדום רק בימי חול המועד מוכיחים כי חב"ד מתחת לפני השטח גועשת ורועשת. קודם כל בתשלומי הכספים. מדובר בפשע גזל ממש לקחת סכומי עתק על לימודים ובו זמנית לגנוב את המדינה בתקציבי עתק!!!!

בהמשך ובימים הקרובים נשתדל מאד להביא את כל המיילים שקיבלנו. יצויין כי חלק נכבד מהמייילים קשורים לשיבתו של הרב אהרונוב לזירה הפנים חבדית. אנו עדיין לומדים את הנושא מנסים לא ליפול בפח של המיימינים והמסמילים שמילאו את המייל האדום ברעיונות בהודעות בומבסטיות על שובו של המושיע וכדומה. אנו שוב מודיעים לכל כותבי המיילים אנו מאד מעריכים את העובדה שאתם כותבים כל מייל נקרא כמה פעמים ונותן את הטון. אך מטבע הדברים איננו יכולים להציג את הכל לפני שאנו מבררים היטב מה כתבו נכון ומה כותבים רק מטעמים פוליטיים פנים חבדיים ועמכם הסליחה על העיכוב בפירסום.

מה שכן ברור ששובו של אהרונוב לזירה גם אם אכן מדובר בעבריין, מדובר בעבריין לשעבר שריצה את עונשו. לא מדובר בעבריין מין או רוצח ערמומי, אלא מדובר באדם שעשה עבירות נגד החוק של ניהול עמותה, ככל שהדבר אכן חמור, אך זה בפירוש דבר שניתן להתחשב עמו. הרב אהרונוב יכול בקונסטלציה נכונה לתת תנופה חזקה לחב"ד. יש לו את השפה הנכונה לרבני חב"ד, יש לו את הקשרים שלו מהעבר והקשרים החדשים בהווה, יש לו את הידע ואת הרצון לעשות שינוי. לא בטוח שהוא כבר יכול. יתכן והוא כבר 'הושענא חבוטה', כפי שזה נקרא באידיש, יתכן והוא בסך הכל רוצה לטהר שמו ולעשות לביתו ולהחזיר את הכבוד האבוד, אבל אנו כאן 'במייל האדום' מוכנים לתת לו צ'אנס, כי במצב הנוכחי שרמאים נוכלים ופושעים מנהלים את המשיחיסטים. שובו של אהרונוב יכול להיות כן בשורה טובה להורי בחורי חב"ד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.