רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 באפריל 2017

דרעי גומל רעה תחת טובה

בעניין השבת, שהבג"ץ המתין 80 יום לתגובת שר הפנים מיודעינו, אריה דרעי, שמשום מה שכח לשלוח את התגובה, (כלשונו), וכתוצאה מהרשלנות הנפשעת, הותרה השבת למחלליה בראש כל חוצות.
מעניין מאד אם קיבל לכך אישור מחכם שלום כהן, ומהי דעת מועצת חכמי התורה בעניין.
אין בחירות????
אז זהו, יש בחירות.
 בעוד כחודש, ב 23/5/17 יש בחירות להסתדרות, ומשום מה, חברה תנועת ש"ס בראשותו של דרעי, לשלי יחימוביץ, שמתמודדת מול יו"ר ההסתדרות המכהן אבי ניסנקורן, שפתח את החטיבה הדתית, שנותן מענה לציבור החרדי העובד ולפי כללי ההלכה, ובהמלצת ביה"ד ודיינים לענייני ממונות.
כ 2500 עובדים חרדים, שבקשו ובצדק, לקבל את זכויותיהם המינימאליות, התאגדו בשנתיים האחרונות להסתדרות הכללית, בפרט הגננות העשוקות, נשות אברכים, מפרנסות יחידות, שמאז קום המדינה, אף אחד לא שם אליהם לב.
ועם כל זה, ובגלל זה, מהלך ההתאגדות, של הציבור החרדי העובד, היה לצנינים בפני אריה דרעי, ולכן, חבר לשלי יחימוביץ, שהבטיחה לו הרבה הבטחות, והחליט להילחם נגד היו"ר המכהן, אבי ניסנקורן, ולגמול לו רעה תחת טובה, שהיה לו את העוז והאומץ, שלא היה לקודמים לו, לפתוח דלת, ולתת מענה לזכויות הציבור החרדי העובד והנעשק בישראל, שכל חטאו זה סביבת עבודה חרדית, ולכן ברוב המקרים, נעשק העובד החרדי מהמעסיקים, ולצערנו יש גם כאלה מאנ"ש.
בימים האחרונים, אריה דרעי מתקשר לאנשים, ומשכנע אותם לבחור בשלי יחימוביץ, תוך מצג שווא, שניסנקורן דואג למקורבים, מה שההפך הוא הנכון.
חבל, מאד חבל, 
שדרעי שכח להגיש לבג"ץ את דעתו בעניין השבת, ועוד יותר חבל,
 שהוא מנסה לחבל בסיכוייו של אבי ניסנקורן להיבחר, וגומל לו רעה תחת טובה, שנלחם בשביל הציבור החרדי...
 ופתח להם דלת, כדי  לתת הגנה על זכויותיהם הבסיסיות, שמגיעות להם על פי חוקי המדינה וההלכה. זה הסיפור האמיתי שעומד מאחורי החבירה של ש"ס לשלי יחימוביץ, ולא משנה אם על הדרך, ובשביל ג'ובים למקורבי ש"ס, היא תייצר עוד כמה שקופים ועשוקים.
בברכה, 
 "המטה למען שקופים ועשוקים בציבור החרדי בישראל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.