רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 באפריל 2017

הם לקחו מכתב ישן מפני שאת האמת ככל הנראה ר' שמואל אויערבך לא יודע

אני מחפש להמליץ יושר ובמקרה הזה קל להאמין שאכן כך פני הדברים ואת האמת לאמיתה כמו שזה לא סיפרו ולא אמרו לר' שמואל אויערבך, מפני שקשה להאמין שהוא יהיה כזה טיפש לתת מכתב לחזק ידי טרוריסטים מי אשר עינו יהודים ירדו לחייהם בשביל כמה פרוטות. מילא כשמדובר ב'גזירה' עוד אפשר לתת איזה נימוק שגם אז לא הכל מותר, אבל בענין שכל כולו ממוני בלבד, רבים על מודעות לעיתון ולא יותר מזה, צריך להיות רשע להתיר מעשים שעשו אנשי 'הפלס'

כותב שורות אלו עבר את כל מה שעוברים אנשי 'הפלס', ארבעים שנה הם ירדו לחיי כשהם בצד של הרודפים, כל מה שעושים להם הם עשו לי, במשך השנתיים הראשונות היו לי מודעות והם החרימו את כל מי שנתן מודעות לעיתונים שלי, עד שהחלטתי כי אלמד אותם לקח, הודעתי כי איני לוקח יותר מודעות, נכון שפיננסית זה הפך להיות קשה, אבל דאגתי שהכסף יגיע ממקורות אחרים ואז לא יכלו לי עוד, כל הנשק שלהם אזל והם ניסו פיזית להכות ולשים כל מיני מכשולים כולל תלונות שוא כל מה שהם רק יכלו לעשות לעצור אותי מלכת הם עשו, וב"ה היום לאחר ארבעים שנה מלאות אין צורך עוד להוכיח מי ניצח, אני חי וקיים וממשיך לכתוב, ואילו הם הפכו להיות אלו אשר מרגישים מן הטעם שאני טעמתי אז

מה שמדהים, ר' שמואל אויערבך ביקש להתחנף ככה לבני ברק, קיוה כי על ידי שיסגור את העיתונים שלי הרב שך יהיה חייב לו, הוא השתולל ועשה נגד כל גדולי ישראל החסידים שאז היו איתי נגדו, הם לא הצליחו לגייס גדול חסידי אחד ויחיד, אפילו את אבא שלו הוא לא הצליח לגייס נגדי הוא לא הסכים לחתום נגד 'צופר-צוהר', ההיפך, ה'לב שמחה' עמד לצידי ועוד הרבה מגדולי החסידים, והוא המשיך וללא הצלחה, והנה עכשיו הוא מרגיש קצת מן הטעם שהוא גרם לאחרים, אז בטענות שיבא לעצמו בלבד, יש דין ויש דיין!!!

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.