רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 באפריל 2017

שלום הנכד של אליש אנגלנדר שמח שיוד'ל פלדמן מת זה משרת את האינטרסים

מאת מחנובקער

מי שלא ראה שמחת יו”ט ביום ראשון ערב שביעי של פסח לא ראה שמחה מימיו 

האכזר שלום אנגלנדר הסתובב בכזה שמחה ואמר אסור לי לשמוח אבל ממש יש לי שמחת יו”ט שיודל פלדמן ניפטר, הסיבה, שהרבי מויזניץ יגיע ללונדון לשבוע שלם וכך ממשיך הטיפש לדבר, אני מכיר את לונדון, בלונדון רבי או אדמו"ר יכולים להגיע פעם בחצי שנה ככה שהביקור של הרבי מויז'ניץ יקלקל את הביקור של הרבי מבעלזא. וסבא שלי עם חיים משה מאוד בידידות וממש כמו אחים וסבא שלי שבור מהפטירה אז לסבא שלי לא יהיה מצב רוח לביקור של הרבי מבעלזא 

עד היכן האכזריות יכולה לדבר מתוך גרונו, שלום, הרי כלפי חוץ אתה אומר שאתה חסיד של הרבי ממחנובקא, והרבי שלך רוצה את השלום, הסבא שלך שלח את בנו ראש הישיבה לנחם את הרבי מבעלזא, הסבא שלך קיבל לביתו הפרטי את שליח הרבי ממחנובקא ר' פנחס פרידמן כשליחו האישי של הרבי מבעלזא 

שלום, כחסיד כזה גדול שאתה מחלק מכות מסביב הרבי, אתה חייב לעשות ולעזור לרצון הרבי שלך, אלא מה, הכל אצלך זה נגיעה אישית, שר' לבייש לייזער מגיע לשבת לב”ב אתה עוזב את הרבי שלך לכל השבת למרות שחמיך גם משמש כרב בית כנסת ואף תפילה אתה לא מתפלל אצלו רק אצל הרבי 

כנראה הרבי ממחנובקא אצל הנכד הסורר זה רק קרדום לחפור מוקשים לאחרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.