רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 באפריל 2017

ווארטים


״ישנם שתי דרכים לחיות את החיים, אחת היא ששום דבר איננו בגדר נס, והאחרת היא שכל דבר הוא בגדר נס.״

שאלו התלמידים של רבי יונתן איבשיץ במחלוקת הידועה על הקמעות עם רבי יעקב עמדין
מה אומרים בשמים וענו להם הם לגן עדן התלמידים לגיהנם

אמר פעם הגאון רבי גדליה נדל זצ״ל
כשבאו לאסוף פדיון שבויים עבור חרדי נוכל 
שאל ר׳ גדליה 
לכמה שנים הוא צפוי ?
ענה העסקן 
5 שנים 
שאל ר ׳ גדליה 
לכמה כסף זקוקים ? 
ענה העסקן 
$100,000
אמר ר׳ גדליה 
אני מוכן לתת $200,000
אם אפשר לסדר 
שישב 10 שנים !!!

איזה כורדי קיבל מכה מהמדרגות הלך לרופא אז הרופא נתן לו משחה ואמר לו תמרח איפה שקיבלת את המכה אז  הכורדי הלך ומרח את המדרגות

איזו חכמה שואלת את חברתה מה יותר קרוב הירח או אמריקה?? עונה לה החברה מה יש לך, את הירח רואים מפה....

איזה  אחד ראה ברחוב ילד בוכה אז הוא שאל אותו למה אתה בוכה אמר לו הילד כי אבא שלי דפק מסמר ובטעות נדפק לו על  האצבעות אז הוא אומר לו אז למה אתה בוכה אני הייתי מת מצחוק אז הילד אמר לו נכון גם אני צחקתי בהתחלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.