רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במרץ 2017

הערות והארות


מה זה כל השגעון הזה בסרט על שהביאו את רבי נחמן מאומן? בשנת תשמ"ו בלי שאף אחד לא ידע מזה?! גם הרשויות של אוקראינה?! בנסיעה בינלאומית? על טירוף כזה לא שמעתי, ואני הייתי שם באומן בשנת תשמ"ז.....
================
אני אומר שניה אחת אחרי שלפיד נבחר לראש ממשלה הוא צריך לנסוע לשערי חסד ולהודות למי שבזכותו הוא הגיע לזה...זו פצצה שמתפוצצת לנו בפנים ואני מוחה נמרצות  בכל אלו מתוכנו שתומכים בגועל נפש ובמחול השדים הזה...גם אם מדובר בילדים זו התנהגות פרועה וחסרת רסן שצריך להוקיע אותה ולא להביא דוגמאות מכל מיני ילדים של עמים אחרים...מה יש מקום להשוות?אנחנו אמורים להוות דוגמא..ואם אצלנו זה קורה אז זו חרפה שאין כדוגמתה
================
ישי לפידות בטוויטר: ‏צופה בצעירה שנקלעה להפגנת ה״חרדים״:
לא תורה, לא קדושה, לא אמונה, אפילו קנאות אין כאן. רק אלימות, רדידות, בורות, בערות וחינוך קלוקל ועצוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.