רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 במרץ 2017

מבזקים

סקר 'מעריב': 61% מהציבור מתנגד ללכת לבחירות בגלל משבר התאגיד. 

מקור במשרד התקשורת לורטר ב'הארץ' - "כחלון ביצע נסיגה נוספת. הוא מוכן להתקפל ולהעניק לנתניהו דחייה נוספת של מס' שבועות בתחילת שידורי התאגיד".

לוינסון ב'הארץ': לאחר בדיקה של צוות מפלגת 'העבודה' - כ- 20% מטפסי ההתפקדות למפלגה פיקטיביים. מדובר ב- 11,000 מתוך 58,000 איש. מדובר בבדיקה בעקבות תלונות נגד עמיר פרץ.

בן כספית ב'מעריב' - גם ביבי מבחירות יכול רק להפסיד: רוב הסיכויים שיחזור עם פחות מ- 30 מנדטים, אף סיעה לא תסכים היום לחתום על סעיף התקשורת שדרש ומי בכלל ימליץ עליו אצל הנשיא אחרי הזובור שעשה לכחלון.

ורטר ב'הארץ': גם אם העימות עם משה כחלון יסתיים בניצחון של נתניהו, מה שקרה צריך להדליק נורה אדומה. האומץ של השרים שלו לצאת נגדו לא היה לפני שנתיים. הכל קורה מסיבה אחת - החקירות נגדו. הם מבינים שימיו ספורים.

יו"ר ש"ס אריה דרעי במפגש עם עשרות נציגי ורכזי ש"ס בירושלים - "הבטחנו וקיימנו - הבטחנו שופר לציבור הספרדי ובימים אלו אנחנו בסיום גיבוש המהלך הגדול להקמת עיתון יומי לציבור הספרדי. העיתון יתחיל לצאת בתקופה הקרובה והוא יתבסס על הפלטפורמה של 'יום ליום' מורשתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. כל הצוות הרחב והמקצועי של העיתון החדש מגובש בימים אלו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.