רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 במרץ 2017

החינוך לשקר בישיבה בצפת

נורא במייל האדום: החינוך לשקר ממשיך. לומדים בצפת לעבוד על המדינה. מכתב שהגיע מאברך בשיכון בצפת. כמה כסף הישיבה מרוויחה על כל בחור, כמה בחורים הישיבה מצהירה למשרד הדתות שלומדים בישיבה, מה היה בביקורת הפתאומית ביום רביעי שבגללה יוסף יצחק וילשאנסקי פרץ בצרחות וצעקות שנשמעו גם מחוץ למשרד בשיחה עם חיים הלל שפרינגר. דיווח מהשטח של  אברך משיכון חב"ד צפת. נביא את דבריו בשתי פוסטים כי מכתבו הארוך עוסק בכמה נושאים

ביום רביעי האחרון היה ביקורת פתע. הגיעו פתאום לישיבה הרבה ממשרד הדתות. הבחורים שמעו שהרב וילשאנסקי מאד נבהל. הבחורים דיברו עם כמה מהפיקוח והם אמרו להם כי במשרד הדתות רשומים בישיבה חמש מאות בחורים, אך האמת כולנו יודעים כי יש 230 בחורים. מה עושים? במשך חמש שעות ניסה הרב וילשאנסקי לעכב אותם. קראו לכל השיכון לכל האברכים מהשיכון, קראו לבחורים שזרקו אותם מהישיבה. ירדו לשיכון ואספו תעודות זהות מכל הבא ליד כדי להשלים את הקולות.

אחד האברכים ישב ודיבר עם אחד הפקחים והעלה את הדברים המזעזעים הבאים: הישיבה מקבלת על כל בחור 2000 שקל מהמשרד הדתות ומכל אבא הם מקבלים 1400 שקל בחור שלא מביא זורקים אותו מהישיבה. הישיבה מקבלת 3400 שקל על כל בחור. הישיבה אומרת שיש להם 500 בחורים ויש רק 230.

הבחורים ראו שזה שקר. כל השיכון ראה איך הרב וילשאנסקי לא מתבייש לגנוב כסף מהמדינה ועוד רץ לבקש כעל היום כסף.

מה יצא מבחורים כאלה שמלמדים אותו לרמות ולשקר את המדינה וזה בריש גלי כותבים שכל הבחורים עושים בגרות וזה שקר יש כמה עשרותב חורים אמריקאים שעושים עבור כולם את הבגרויות. הבחור אחרי כמה שנים נודע לו שיש לו בגרות, אך הוא עוד צריך לשלם הרבה כסף להשלים זאת מכיסו כי הישיבה קיבלה עליו את כל הכסף. הבעיה קרתה לישיבה כאשר פתאום הצבא התחיל לקחת בחורים ואז הם לא ידוע מה לעשות ואז רימו שיש 'הסכם''. 

אחד ממשרד הדתות הסביר כי הישיבה התחייבה לגייס כל בחור אך הם חשבו כי זה כמון הבגרויות שהמדינה כרגע מעלימה עין, אבל פתאום הצבא לא העלים עין ואז משפחת וילשאנסקי הערמומית הגתה רעיון להמציא שיש הסכם וכך הם יוכלו לגייס את כולם.

[המשך בפוסט נפרד]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.