רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 במרץ 2017

ווארטים


"כמו שעל האדם כל יום ביומו לערוך במו ידיו את שולחנו הקיומי – כך עליו השכם והערב לעצב, לשנות ולצקת את זהותו האישית."

ראש ישיבה ליטאי ישב במטבח הישיבה ואכל עוף לאחר מכן הוא ניגש לטבחית ואומר לו בזה הלשון
"רבעצין אייער פולקעס איז מוירעדיק "
היום הוא בכלא

ראש ממשלת איראן מתקשר לדונלד טראמפ ואומר לו:- 
"דונלד, חלמתי חלום יפה, ובחלום ראיתי את אמריקה המדינה יפה כל כך ועל כל הבניינים תלויים שלטי ענק". 
"ומה כתוב על השלטים?" שאל טראמפ. 
"כתוב, ארצות הברית של איראן". 
וטראמפ עונה לו:-
"אתה יודע. אני שמח שהתקשרת. ותאמין או לא. אבל יום לפני כן חלמתי גם אני חלום. וראיתי את העיר טהראן. היא היתה מאוד יפה. אפילו יותר מאשר קודם. ועל כל בנין תלוי שלט ענק". 
"ומה כתוב בשלטים?". שואל עלי. 
ענה לו טראמפ. 
"לא יודע, כל השלטים היו בעברית".
איזה באסה להיות נשוי לאראלה ממפעל הפיס;
הלו עוזי?
כן?
זאת אראלה 
דיייייי לא נכוןן!
תביא שתי שמנת וחלב מהסופר...
שופט: אתה נאשם שעבדת בשחור, הלבנת הון והלוואות בשוק האפור. מה יש לך להגיד להגנתך?
נאשם: אני עיוור צבעים.
שופט לאישה: מדוע רצחת את בעלך? האישה: לא רצחתי, הוא נפל על הסכין. השופט: 20 פעם?

נישואין זה למצוא את האחד המיוחד שאותו תרצי לעצבן במשך שארית חייך

אחד עזב את רחובותיה המושלגים של שיקגו כדי להנות מחופשה בפלורידה שטופת השמש. אשתו שהיתה בנסיעת עסקים, תכננה להצטרף אליו ולפגוש אותו במיאמי, ביום למחרת. האיש שהגיע למלון לאחר שבילה כל היום בחוף תחת עצי קוקוס ושתיית משקאות טרופיים...
הוא החליט לשלוח אימייל לאשתו, כדי להקדים ולספר לה על נפלאות המקום.
הוא לא מצא את כתובת האימייל שלה שרשם על פתק וסמך על זכרונו ושלח:   marko@wall.com  בתקווה שזה נכון, מקסימום, אמר לעצמו, זה לא כל כך חשוב.
רצה הגורל והכתובת לא הייתה נכונה והאימייל הגיעה לאשתו המרוקאית של של אחד שנפטר בלילה הקודם.
בלילה המרוקאית פתחה את האימייל כדי לראות את הודעות הניחומים ששלחו לה.
כאשר ראתה את ההודעה נתנה צעקה, ניסתה לקום אך התמוטטה וחטפה התקף לב ומתה.
קרובי המשפחה ששמעו את הצעקה רצו לחדר, ולאחר שראו את האישה המתה קראו את ההודעה:
"אשתי היקרה, הרגע הגעתי. הנסיעה היתה ארוכה, אך היה שווה. הכל מאוד יפה. העצים, הגנים, המסיבות. למרות שאני נמצא פה רק כמה שעות, אני מרגיש כבר כמו בבית. עכשיו אני הולך לנוח קצת. רק רציתי להגיד לך שכבר דיברתי עם האנשים פה וכולם מצפים לבואך מחר. אני בטוח שהמקום ימצא חן בעינייך...
בעלך האוהב אותך לנצח.
נ.ב.
תכיני את עצמך חם פה ממש גיהינום  .....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.