רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 במרץ 2017

מבזקים

כמה מפגינים משתתפים כבר בהפגנת 'הפלג' ו'העדה החרדית'? 'ערוץ 10': מאות בני אדם. 'וואלה': 3000 חרדים. 'ערוץ 7': אלפי חרדים.

'ווינט' בכותרת ראשית מהעצרת בירושלים - מעבירים בשידור חי את העצרת תחת הכותרת: "אלפי חרדים מוחים נגד מעצר העריקים - מפגן הכוח של קבוצת 'הפלג". 

שרקי ב'ערוץ 2' - "הנה מאחוריי יצא הרב אויערבך מרכבו. הם מתוזמנים לשעה 8 בערב. הם יודעים מתי יש רייטינג גבוה בטלוויזיה". 

גרינצייג בטוויטר: מסתבר שהציבור הספרדי ממושמע ל'מועצת חכמי התורה': אחרי יום שלם של חתימות, ביטולים וזיופים - לא רואים בעצרת 'הפלג' את בני התורה הספרדים. 

נחשוני ב'ווינט' - "הגר"ש אויערבך שבידל את עצמו מהזרם המרכזי של הציבור החרדי, מקצין בימים אלו עוד יותר את עמדותיו. אחרי שקרא לאנשיו להפגין "עד טיפת הדם האחרונה", הוא חובר הערב לחוגים האנטי ציוניים". 

המנחה בעצרת 'הפלג' - "איפה העיתונות החרדית? תתביישו לכם, את מה שהעיתונות החילונית יודעת אתם לא מפרסמים. בגהינום אין לכם מקום. הצבא - מוסד שמד. בצבא מתעללים בחיילים ומעבירים אותם שבעה מדורי גיהנום". 

גם 'וואלה' בכותרת ראשית ושידור חי מההפגנה - יקי אדמקר: "המפגינים מסתובבים עם שלטים נגד הממסד והמדינה, בהן "איווט ליברמן, את שיטות הק-ג-ב תשאיר ברוסיה" ו"המשתף פעולה עם גזירת הגיוס הוא קאפו חרדי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.