רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 במרץ 2017

מכתב במייל האדום: מה חלקו של יצחק אקסלרוד במכתבים של אביו נגד צפת ונגד הגיוס ומה חלקו של הרב לבקבקר בהסרת המכתבים ושכנועיו ומה אמר וילשאנסקי על אקסלרוד? הטרור הצפתי הידוע עבד השבועיים האלו שעות נוספות

מכתב במייל האדום: יצחק אקסלרוד הבן של הרב אקסלרוד הקים ישיבה בפתח תקוה לבחורים. הישיבה הזו היא לבחורים מאד חלשים ורמת הלימוד שם שואפת לאפס, אך הוא מוכר זאת לציבור כישיבה הכי טובה בעולם כי עכשיו זו עונת הרישום. מה עשו בצפת הטרוריסטים? אמרו ליצחק אקסלרוד אם אבא שלך ימשיך לכתוב נגדנו אנו נתחיל להלחם בך ובישיבתך שלא יבואו אליך בחורים. יצחק אקסלרוד נבהל מאד ופנה אל אביו והתחנן שיוריד את המכתב על צפת החמור מכל, אך האבא אמר שכל מילה אמת בו ויש לו מידע פנימי, אמר לו הבן אז תכתוב הכל מה שאתה חושב נגד הגיוס רק תכתוב מילה טובה על ישיבת צפת. וכך היה.

כשהרב לבקבקר הגיע לרב אקסלרוד בנסיעה מצפת, אמר הרב לבקבקר לרב אקסלרוד אנחנו הצלנו לך הרבה מהנכדים שעמדו להידרדר אתה חייב לנו טובה לכתוב מכתב לטובתנו. אמר הרב אקסלרוד, אתם לא זו בלבד שלא עזרתם לנכדיי להתעלות אלא דירדרתם את נכדיי ורק בזכותי הם כולם יראים ושלמים, הרב לבקבקר ניסה בעוד דרכים ורק יצחק אקסלרוד הצליח להוציא מאביו מכתב, שלא כותב בעד הגיוס, להיפך מסביר יותר חזק כמה חמור המצב, אך הוסיף משפט במעלת ישיבת צפת כדי שלא יסגרו לבנו את הישיבה.

זה מה שסיפר איש צוות מחיפה לבחורים מצפת. 

הבחורים מדברים ששמעו שהרב וילשאנסקי אמר על הרב אקסלרוד: הוא פשוט כמו שך. הוא יונק חיות משך עד עצם היום הזה. הוא בעל מחלוקת וממש שטן המשחית.

כך אמרו ששמעו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.