רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 במרץ 2017

ווארטים


"הדברים להם אנו מייחלים יותר מכל אינם קורים כלל; או אם הם כבר קורים, זה אינו בזמן ובנסיבות שבהם יגרמו לנו תענוג גדול."

"אם נתבונן בתשומת לב מיהם האנשים שאינם מסוגלים לחלק שבחים, המגנים תמיד ואינם מרוצים מאיש, נראה וניווכח כי אלה אותם אנשים שמהם איש אינו מרוצה."

ביקשתי מהבוס יומיים חופש לפני פסח, לעזור לאישתי בנקיונות.
לא אישר.
איזה גבר. ידעתי שאפשר לסמוך עליו.

*שוטר עוצר אותי על מהירות*
שוטר: אני מחכה כל היום לנהגים כמוך.
אני: הגעתי הכי מהר שיכולתי אדוני.

"האצבע שלך בתוך המרק שלי", אמר הסועד למלצר.
"זה בסדר, המרק לא חם", ענה המלצר.

מה עושים אם כורדי זורק עליך נצרה?
בורחים כמה שיותר רחוק, קרוב לוודאי שהוא מחזיק את הרימון בפה

התינוק שיחק בפלאפון חייג לחמותי וניתק עליה, בלגן. הסברתי לה שזה התינוק,אמרה לי: "מכירה אותך תמיד אתה מאשים את הבת שלי, עכשיו גם את הנכד שלי

אישתי אמרה לי באמצע ויכוח ״אתה תשתוק! עכשיו תורי לדבר!״
ואני בכלל לא דיברתי לפני כן, מתברר שהיא לקחה לי את התור..
המורה: ציון, איזה עדה אתה?
התלמיד: חצי תמני. 
המורה: והחצי השני.. ?
התלמיד; עוד חצי תמני..
המורה: אז למה לא אמרת תמני שלם??
התלמיד: לא רציתי להפיל עליך הכל בבת אחת...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.