רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 במרץ 2017

כך זה נראה לאחר תוצאות הדו"ח של עו"ד מירון לבחינת חילולי השבת בירושלים עיר הקודש, האומרת שאין חילון בעיה"ק...-


ניר ברקת:- *הבטחתי לבוחרים וקיימתי*

קרויזר&איזק: - *צוחקים כל הדרך לבנק.!*

מוישה גפני: - *דיי! תעזבו אותי.!*

יענקל ליצמן: - *וויצמן חטף?-זה העיקר.!*

ישראל אייכלר: - *לא מעודכן, לא יודע, לא שמעתי,*
מנחם לייזר מוזס: - *אוי ווי... שרייט אידאלאך גוט שאבעססס...*

יעקב אשר: - *מה זה קשור לדיור?*

יצחק פינדרוס: - *מדוע לא אמרתם לי קודם? חבל! סתם התראיינתי כל יום!*

לייזר ראוכברגר: - *אין תגובה*

חיים אפשטיין:  - *שבת?¿? מה שבת?¿?  כסף! כסף! כסף!     אה. שכחתי! גם גזייירת הגיוס הנוראה!!!!!!!!!!!*

חיים כהן: - *הייתי מצטרף לעירייה אחרי שבוע. חבל*

יוסי דייטש:  - *עושים צחוק מהשבת, תתביישו לכם!!!*

מלכיאלי: - *ברחתי (הוברחתי) בזמן...*

אריה קינג: - *מה יהיה על שבת קודש? איך נשארתי בודד בצריח?!*

*"ורק השבת יום המנוחה יושבת וממררת בבכי, אוי לי, ווי לי,*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.