רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 במרץ 2017

המרתון לא שובש עקב איום ברקת על הקצאות למוסדות המחבלים - ברקת איים כי יבוטלו ארבעת ההקצאות למוסדות כת המחבלים ש'על טהרת הקודש' כביכול

מאת שניאור מרקוביץ - מרכז החדשות

על פי חשיפת העיתונאי שמעון ברייטקופף בעיתון משפחה, ראשי כת הפלג תכננו לשבש את המרתון בפועל ולגרום בכך לניר ברקת לזרוק אותם מהקואליציה, (כאשר חשבו לקצור בכך הישג נוסף, של מעבר להתקפות על ראש העיר ולשוות לעצמם תדמית של קנאות, בתקווה שזה ישכיח לציבור את הדיל טרם הבחירות לסייע לבחירתו לראשות העיר ואת השותפות שלהם עימו לאורך כל הדרך תוך נתינת יד לכל פעילותו של ברקת לחילון ירושלים, ואף להצבעתם בעד תקציב לעידוד גיוס חרדים של העירייה).

אלא שברגע האחרון נתקבל איום מברקת, כי ארבעת הקצאות שמכין ברקת לחבריו מכת הפלג עבור המוסדות שהם מקימים "על טהרת הקודש" כביכול, יבוטלו במידה וישובש המרתון. בעקבות כך, בכירי הכת התקפלו, ובפגישה עם ברקת הוסכם המתווה אותו הוביל מר יהושע פולק, ללכת על המתכונת כפי שבוצעה בשטח, ריקודי בני הישיבות על המדרכות לצד המרתון, ללא שיבוש בפועל של המרתון. (כזכור, הדבר עורר זעזוע רב בציבור החרדי, שנשלחו בחורים צעירים לצפות בריצת פרוצים ופרוצות בלבוש ערטילאי שאף הצטלמו עמם).

עקב כך שהמרתון לא שובש, נתן ברקת לפלג עונש מינורי על האיומים כזכור, כאשר סגנו מר חיים אפשטיין הושעה למשך 30 יום, השעיה שלא ברורה משמעותה, ונטען כי עובדים נוספים של הפלג בעיריית ירושלים יושעו, אך סביר שלא יקרה.

בכך שוב ניתן לראות את הצביעות ומערך השיקולים של ראשי כת הפלג, שכאשר הם חוסמים לתושבי ירושלים את העיר וגורמים בכך צער רב בעיקר לתושבי ירושלים החרדים ומאבדים להם ממון, הדבר אינו מפריע לא למנהיגי כת הפלג ולא לשותפם החילוני ראש עיריית ירושלים, ואילו כאשר ישנו איום על הקצאות למוסדות הכת, הרי ששוב הכסף חשוב יותר מכל אידיאולוגיה.
וכמובן מתעוררת שוב התמיהה על שיתוף הפעולה של הכת עם ראש העיר הציוני להקמת "מוסדות על טהרת הקודש" כביכול. כזכור, נחשף בעבר על דרכי העברת הכספים מהמדינה למוסדות הכת דרך מוסדות גור וכיו"ב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.