רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 במרץ 2017

מבזקים

חדש ב'בקהילה', ממחר: הגאון רבי זושא הורביץ בטור אישי קבוע.

ועדת הכספים של עיריית ירושלים אישרה הערב את תקציב העירייה.

גרודקה בתיעוד וידאו ב'בחדרי': הנציגים החרדים בירושלים, ש"ס ויהדות התורה, יצאו מאולם ועדת הכספים ומחרימים את ההצבעה על התקציב. בסיום ההצבעה - הם נכנסו פנימה בחזרה.

אמנון אברמוביץ חושף ב'ערוץ 2' - מילצ'ן שינה את גרסתו בחקירה האחרונה. הוא נסוג מחלקים מהותיים מהעדות הקודמת. במשרד המשפטים מגדירים את השינוי כ"פאנצ'ר". עמית סגל בתגובה: נראה שמול עינינו מילצ'ן מעניק לנתניהו עוד מתנה גדולה.

משרד הבינוי והשיכון יצא במכרז למציאת מנהל אגף חרדים במשרד הבינוי, המנהל יהיה אחראי למצוא פתרון דיור למגזר החרדי. ח"כ יעקב אשר לקלמן ב'כל הזמן': "יישום ההחלטה שקיבלנו על הקמת האגף החרדי, מלמד כי הנושא החרדי עלה סוף סוף על השולחן של משרד השיכון. אני לא מתעסק במכרזים".

דרמה בתקשורת החרדית - ישי כהן חושף ב'כיכר': צמד הפרשנים הבכירים יעקב ריבלין ואבי בלום פרשו מרדיו 'קול ברמה' ועוברים לתחנה המתחרה 'קול חי'. 'בחדרי': מדובר בטלטלה של ממש בתקשורת החרדית. ריבלין ובלום מצטרפים למימרן, לביא ואליטוב. ריבלין ובלום בתגובה - "לאחר למעלה משש שנים של הגשת 'פילפוליטיקה', החלטנו לפרוש ולהתרענן באתגרים חדשים ב'קול חי". ברדיו 'קול חי' הגיבו על המעבר של ריבלין ובלום - "בסגנונם הייחודי מביאים ריבלין ובלום זווית ייחודית על הנעשה בפוליטיקה החרדית. ב'קול חי' ימשיכו השניים להביא את הסיפורים הכי טובים ואת המרואיינים המעניינים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.