רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 במרץ 2017

בנקיונות לפסח הפריעו לחת״ס ולנודע ביהודה ללמוד

*'הרגו'* אותי הניקיונות של ערב פסח.....
כל היום תרים רגליים, תוריד רגליים, תרים, תוריד

כעת מצאתי שאני לא הראשון....

שו"ת חתם סופר (חלק א, אורח חיים, סימן קלו): *"היותי חוץ לחדר לימודי כי גרשוני נשים צדקניות המכבדים ליום טוב של פסח על כן לא יכולתי להאריך ככל הצורך".*

שו"ת חתם סופר (חלק ו, ליקוטים, סימן ל): *"יקרת מכתבו הגיעני בימים האלו ימי טלטולא דגברא דהני נשי דידן מפנים חפצים מזוית לזוית אפילו ספרים אינם מוכנים לי לעיין".*

שו"ת נודע ביהודה (מהדורה תניינא, אורח חיים, סימן נז): *"ונוסף לזה אין לי מקום פנוי ואני מטולטל מחדר לחדר ומזוית לזוית כי מגרדין הכתלים ומכבדין את הבית לכבוד החג. לכן אני בא בקצרה מה שנראה לעניות דעתי".*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.