רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 במרץ 2017

שלמה לורנץ ואבי ז"ל ע"ה הגו את הרעיון להשתמש בהסכמה של הגרי"ז מבריסק להפוך את הרב שך לגדול הדור

מאת צא"י'ניק

לכבוד
ר' חיים שאולזון

שלום וברכה!

אני קורא בשקיקה את כל הדיווחים שלך וגם את הנפנוף כל העת עם מכתבו של מרן הגרי"ז על הספר אבי עזרי כדי להוכיח משם שהרב שך הוא הוא גדול הדור וכולם כעפרא דארעא שצריך לרמוס אותם עד עפר ועוד הוסיפו שכיום יש לרב שך אחד שנקרא ידא אריכתא שהוא  למעשה הממשיך של הרב שך ובמילא הוא הממשיך של ההסכמה של הרב מבריסק.

אז למען הדיוק ההיסטורי והאמת לאמיתתה. אספר מה שסיפר לי אבי ז"ל  באחד הימים שנהג לספר על הפגישות עם ידידו לתנועה ר' שלמה לורנץ ע"ה, שכאשר הרב שך נכנס למועצת ואחרי זה כאשר היו צריכים לקדם את הרב שך לקידמת הבמה עקב הוואקום שנוצר בהנהגה שרבים מגדולי ישראל נפטרו באותה תקופה, הציעו באחת הפגישות של צא"י להשתמש בהסכמה של הגרי"ז מבריסק כדי למנף את מנהיגותו של הרב שך. ואבי סיפר שלורנץ התלהב מאד מההצעה וככה החלו לפמפם את זה שוב ושוב בכל הזדמנות  והציבור קנה את זה בגדול.

לכן כל פעם שאני שומע את סערת הויכוח על ההסכמה על האבי עזרי כן או לא אני פשוט מתפקע מצחוק כי אני יודע איך זה נולד מכלי ראשון ולא מנייעס של המקווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.