רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 במרץ 2017

מי פרץ למייל של אסתי וינשטיין ז"ל?

*בתה של החרדית ששמה קץ לחייה קיבלה מסר מטריד, לפיו חשבון המייל של אמה המנוחה נפרץ ונגנבו ממנו תכתובות אינטימיות. הבת הגישה תלונה במשטרה וחוששת כי המידע יגיע לידי גורמים ברחוב החרדי שעוינים את משפחתה. עורך דינה: "קשה לתאר את עוצמת הפגיעה ואת עוצמת החודרנות והפולשנות"*

גיא פלג | חדשות 2

סיפורה של אסתי וינשטיין ז"ל, שיצאה בשאלה לפני מספר שנים ושמה קץ לחייה ביוני 2016, עלה לכותרות וחשף את מצוקות החוזרות בשאלה והנתק שנוצר לעיתים ממשפחתם. לאחר מותה פורסם הספר המטלטל שחיברה וינשטיין, אך גם לאחר מותה נמשכת ככל הנראה מתקפה מצד חלקים בציבור החרדי כלפיה: בתה של וינשטיין קיבלה מסר לפיו חשבון המייל של אמה המנוחה נפרץ - וכעת היא חוששת שהתכתובות הרגישות ידלפו.

תמי מונטג, בתה של וינשטיין שיצאה גם היא בשאלה, קיבלה לפני מספר ימים פנייה עקיפה דרך קרוב משפחה - שעדכן כי בחור חרדי כתב לו: "פרצתי לחשבון".

לפי המסר המאיים שהתקבל, החרדי שלא הזדהה שלף מתוך חשבון הדואר האלקטרוני את התכתובות הכי אינטימיות בין וינשטיין לבין בתה תמי. מונטג הגישה תלונה בתחנת משטרת דן, וחקירה צפויה להיפתח בקרוב.

יש לציין כי המסר שהתקבל מעיד לכאורה על עבירה על חוק המחשבים וחוק הגנת הפרטיות, אם כי הצעיר לא איים מפורשות על מונטג - אך לדברי מקורביה "היא נקלעה למצב נפשי לא פשוט" וחוששת שהמידע יופץ לגורמים חרדים. בשלב זה מונטג וסביבתה אינם יודעים אם מדובר בחשוד שפעל כזאב בודד או בשליחות אחרים.

עורך הדין דניאל חקלאי, שמייצג את בתה של וינשטיין, מסר בתגובה: "מדובר בצעד אמיץ ומתבקש של בחורה צעירה ונבונה שלא מוכנה להבליג על חדירה בוטה כל כך למקום הכי פרטי והכי אינטימי הן בחיי אימה המנוחה והן בחייה שלה. קשה לתאר את עוצמת הפגיעה ואת עוצמת החודרנות והפולשנות שטמונות במעשה הזו".

"פריצה לחשבון מייל של אישה מנוחה שסבלה עמוקות בחיים שלה בשילוב חדירה לתכתובות האינטימיות ביותר של ביתה - זה שילוב חמור ביותר", הוסיף הפרקליט. "אנחנו מקווים שמשטרת ישראל תטפל בדברים במהירות וביעילות. ובעיקר אנחנו מקווים שהאחראי (או האחראים) למעשה הזה, יועמד לדין וייענש".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.