רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במרץ 2017

ווארטים


"הסיפוק מן הנקמה אינו נמשך אלא רגע קט, אך הסיפוק מן החמלה נמשך לעולמי עד."

סכנה! בעצרת הקודמת של העדה בשיתוף הפלג הייתה טרגדיה נוראה- השתתפו בה 100 אלף איש ורק 3 אלף חזרו לביתם,כל השאר נעלמו כאילו בלעתם האדמה. (ווארט של הגרא"י סולובייצ'יק בזמנו)

אין לי בעלות על חברה בע"מ
              יש לי בעל מורם מעם!
אין לי פקידים בכירים
              יש לי ילדים מובחרים!
אין לי מהלך בבורסה,
              יש לי מלאך בעריסה!
אין לי חברת השקעות,
           יש לי חברות משקיעות!
אין לי יאכטה במעגן
                  יש לי ציורים מהגן!
אין לי מרצדס נעולה בחניון
           יש לי מרץ נעורים ונסיון
אין לי קשרים בשלטון
        יש לי קשר לשליט העליון!!!

להיות ישראלי זה לצחוק שעה על מישהו ואז להגיד "די, לא יפה מסכן..."

איך מדען מחזר אחרי מדענית? מציע לה ניסויים.

מה המשותף ליאיר לפיד והדתיים? שניהם עושים את רצון אביהם שבשמיים.

 תימני הזמין פיצה לביתו בתל אביב והמשלוח איחר בחצי שעה. התימני שאל את השליח: "למה איחרת?" השליח: "היו פקקי תנועה באיילון דרום". התימיני לקח ממנו את הפיצה, שחרר את השליח, והשליח שאל: "רגע, מה עם טיפ?"... התימני:  הטיפ שלי  אל תיסע באיילון דרום יש פקקים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.