רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 במרץ 2017

ווארטים


״שתי מתנות קיבלנו בחיים, הזכרון והשכחה, הזיכרון, כדי שיהיה לנו בשביל מה לחיות, והשכחה, כדי שנוכל להמשיך לחיות״.

אחד מגדולי הדור נשאל ע"י אברך חשוב אם צריך להחמיר ולנקות היטב את החריצים בין הבלטות?
אמר לו אותו גדול דור שזו אכן חומרה שעולה בקנה אחד עם כל חומרות החג.
אממה, הואיל וזו חומרה כל כך חשובה, שלא יסמוך על אשתו בנקיון של חריצי הבלטות, וינקה אותם בעצמו...

פעם בא יהודי אחד לרב עובדיה יוסף ושאל אותו.יש לי חתול בבית שאני מאכיל אותו בשר כמה זמן אני צריך להמתין בכדי לתת לו חלב.חשב הרב עובדיה מה לענות על השאלה  המגוחכת.לבסוף שאל הר' עובדיה את האיש תאמר לי מה צבע החתול שחור או לבן? ענה לו האיש לבן.אמר לו הרב עובדיה אם כך אתה צריך לגשת לרב גורן הוא פוסק לאשכנזים

נכנס יהודי עשיר קמצן אל מרן ה'אמרי חיים' מויזניץ זצ"ל והגיש פתקא עם פדיון, הרבי ראה שהשטר הוא מגוחך יחסית לעשירותו, נתן בו הרבי את עיניו הטהורות, ואמר לו: נו?, שלף הגביר עוד שטר, אך עדיין היה זה לועג לרש, שוב נתן בו עיניו ושאל: נו? כך היה כמה פעמים עד שנחה דעתו של הרבי.
נענה הרבי ואמר: זה מה שאנו מבקשים בברכת המזון: ו'נא' אל תצריכנו, שלא נצטרך לבקש 'נו, נו', רק שיתנו ביד רחבה מיד.

בבורו פארק* מנהל חיידר התקשר למלמד להודיע לו שלא יבוא היום לכיתה, כי באו רק שני ילדים בגלל השלג.
*המלמד*: לא מעניין אותי אני בא.
*המנהל*: אמרתי לך, באו רק שני ילדים, אתה לא צריך לבוא. 
*המלמד*: אני בבית היום עם תשעה ילדים, אני בא.

מרוקאי ותימני מגיעים למעלה. אלוקים פותח את התיק של המרוקאי ואומר:
‎היית איש רע – לגיהנום. פותח את התיק של התימני ואומר: היית צדיק – גן עדן.
‎המרוקאי מקבל בגיהנום חדר מטר על מטר מלא קוצים ומנסה לישון בלי להידקר. פתאום נפתחת הדלת והתימני נכנס. שואל המרוקאי: מה אתה עושה פה קיבלת גן עדן? עונה התימני: נכון, קיבלתי וילה 3 מפלסים עם בריכת שחיה וכל טוב. שואל המרוקאי: אז מה אתה עושה פה? עונה התימני: השכרתי אותה… תעשה מקום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.