רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 במרץ 2017

ווארטים


רב אחד נכנס לבית מדרש כמה ימים לפני פסח...
הוא ראה שם כמה אברכים יושבים ולומדים במרץ רב..
הוא עלה לבמה והכריז:
"רבותי....
בעירנו ישנן מספר נשים אלמנות ומסכנות...
מי רוצה לעשות חסד גדול ?
לעזור להן בהכנות לפסח ?
זהו חסד!!!
זו מצווה גדולה!!! "
*כולם! כל האברכים כמובן הרימו את היד*
הרב נתן לכל אחד מהם פתק עם שם וכתובת ושלח אותם לעשות חסד...
כולם יצאו מאושרים ושמחים בשמחה של מצווה...
וכשהם פתחו את הפתקים...
*לכל אחד הייתה רשומה בפתק כתובת ביתו ושם משפחתו

בשבת מישהו שאל אותי למה אני כזה שמן? עניתי לו שאני מאוד רזה רק שהשומן מסתיר את זה...

מה אומר הוויז של הברסלבים? הגעת ליער❗

כשתימני אומר שהוא גדל בבית חם... הוא מתכוון שגדל בבית בלי מזגן...

התימנים לא עושים טעויות...כי על טעויות משלמים....

מספר האחד: תשמע, אשתי נפטרה הבוקר ואני לא מצליח לבכות.
אומר לו השני: אז תדמיין שהיא חוזרת.
דרעי היה אומר לו תקח בצל

מרוקאית מקטרת לבעלה: "כל היום מנקה, מבשלת, מכבסת, מגהצת... אני מרגישה כמו סינדרלה". משיב לה הבעל: "נו, אמרתי לך שהחיים איתי יהיו כמו באגדה"...

שניים נפגשים מוקדם בבוקר בתור לרופא בקופת חולים. שואל הראשון: "מה יש לך?"
משיב השני: "מים בברך, ולך?"
הראשון: "עודף סוכר".
השני: "יופי, בוא נחפש את ההוא עם הקפה"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.