רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בפברואר 2017

הליטאים בחיפה מכים על חטא

מאת אברך בקהילה

לפני חודש פתח ראש העיר יונה יהב מתנ"ס עירוני מפואר בשכונה שלנו ובו משחקיה חדשה ומשוכללת לילדים בשעות נפרדות. החלטנו זהו מספיק עם המריבות וההתגרות המיותרת בראש העיר מזה ראינו שלא יוצא לנו כלום. בזמן שאנחנו לומדים בכולל הנשים מגיעות עם הילדים והם נהנים מאד. זאת למרות נסיון של עסקנים מדגל בשכונה להחרים את המקום. גם רבני הקהילה שלנו מסכימים שבדרך של סיכסוכים ומריבות לא יוצא כלום.
האם אנחנו בקהילה צריכים לסבול שנציג דגל לא מקבל משכורת. מאימתי שליחות ציבורית הפכה לפרנסה? מדוע להתגרות בראש העיר בנושא מיכל האמוניה? מאימתי נציגי דגל עוסקים באיכות סביבה? יש לנו מספיק דברים חשובים שצריך להלחם עליהם למען ילדינו. מאימתי נציג דגל התורה מתגרה בראש העיר בגלל בית ספר ספרדי בקריית שמואל? מה אין לש"ס נציגים שיעשו את זה? כיום לצערנו נציג דגל בחיפה הוא גוויה פוליטית לא רק שהוא לא עושה כלום למענינו הוא גם מנסה לחבל ולקלקל כמו ילד קטן שלקחו לו צעצוע. וכל זה על הגב של ילדינו היקרים??????
זהו עד כאן. הרי פרנסה כבר סידרו לו במפלגה כעוזר לראש העיר רכסים. 
אנחנו מרגישים שהולכנו שולל בתעמולה שיקרית נגד ראש העיר. אנו רואים שבפועל הוא לא כזה גרוע. מה לעשות שיש לו עימות אישי עם הנציג שלנו שיש אומרים שהוא אכן אדם לא מוצלח. ועובדה שכבר שנים הוא לא עושה כלום ובשנה האחרונה הוא בכלל ירד למחתרת מבושה.
אנחנו נשלח את ילדינו כי אנו משלמי מיסים וגם לנו מגיע לקבל את מה שנותנים לנו בזכות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.