רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 בפברואר 2017

למה ולשם מה בלוג מיוחד על הרב שך?

במשך של שנים קיויתי כי יבינו כי אין טעם למחלוקות מיותרות וההסתה נגד גדולי החסידות תפסק, היו כמה שנים שנדמה היה כי זה הולך בכיוון זה, אבל למדנו כי בקרב הציבור הליטאי נחשים ועקרבים מי אשר ממשיכים בכל הזדמנות בהוצאות ספרים וחוברות שכל מטרתן אחת להכפיש את העולם החסידי וציבורים שהרב אליעזר מנחם מן שך התנגד להם פוליטית. שתקנו והבלגנו קיוינו שבאיזשהו מקום הצד האחר יבין כי אי אפשר למשוך חבל יותר מדי כי בסוף זה יקרע, אבל הם לא לוקחים זאת בחשבון ולכן אין לי ברירה אלא לעשות את מה שקיויתי שלא אצטרך ולהעלות את הכל על הכתב ובאינטרנט על מנת שעד שמשיח יבא לפחות, יוכלו למצוא את החומר להוכיח מי היה באמת הרב שך, למנוע את היכולת מיצורים המבקשים מחלוקת לבנות עליו בעתיד בניינים על גבי בניינים דברים שלא היו ולא נבראו

מן הנסיון למדנו, כי הרוצה לשקר ירחיק עדותו, הם ממתינים שנים קם דור חדש ומוכרים לו סיפורים כאילו שזה היה כך וכך, לכן חשוב מאוד שהחומר יהיה, על מנת שתמיד יוכלו להפריך ולהוכיח כי הם משקרים וכי כל מטרתם היא אחת להלחם בחסידים ובמנהיגיהם

אגלה כאן דעתי, כי בשביל לקדם את ביאת המשיח אנו צריכים אחדות בין כל חלקי החרדים, ולכן המתנתי כל כך הרבה זמן למרות שבידי כל כך הרבה חומר, ככה לתרום שמשיח יבא מהר יותר, אבל מאחר ואני רואה כי הצד האחר לא לוקח בחשבון את הגאולה, הם מעדיפים מחלוקת על גאולה, אז אין ברירה אלא להעמידם על מקומם

בבלוג זה אני יעלה חומר בכמויות ענק על הרב שך, אשתדל מדי יום להוסיף עוד ועוד, חלק ממה שכבר הדפיסו בעבר וחלק שעדיין לא התפרסם, על מנת שהאמת תתברר ותנצח

איך אמר ר' חיים קנייבסקי לאחד הכותבים נגד החסידים, כי חייבים לפרסם את האמת, אז אנו מקיימים זאת, ונפרסם את האמת כמות שהיא

אני יוצא לדרך ארוכה, מקוה שתתאזרו בסבלנות מפני שהמלאכה מרובה מאוד, הכמויות עצומות, אשתדל בלי נדר בכל יום שיעלה עוד משהו ונבער את השקר ואת הרע המבקש לכלות קהילות קדושות וציבור גדול רק מפני שפוליטית אינם מוכנים להיות בשר תותחים שלהם

היום ראש חודש אדר תשע"ז אני יוצא לדרך, למענם של גדולי החסידות ושל כל מי שנפגעו על ידי הרב שך שאת דמם שפך כמים במשך עשרות שנים, ובמיוחד בעשרים השנים האחרונות לחייו

זכיתי להגן על אותם נרדפים, ואמשיך אי"ה לעשות זאת כל עוד הקב"ה נותן לי כח, לשרת מטרה שלשמה באתי לעולם, אותה אני עושה כבר ארבעים שנה, ואמשיך בה אי"ה עד ביאת משיח צדקנו

חיים שאולזון
 ל'בעולמו של הרב שך' כנסו כאן:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.