רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בפברואר 2017

מכתב מדהים במייל האדום: המשיחיסטים והמחבלים הצד השווה והמפריד

מפעם לפעם אנשים שולחים למייל האדום כל מיני רעיונות ששווים קריאה והנה לפניכם אחד מהם:

הארץ השבוע חגגה עם המחבלים. אלו שהלגיטימיות היחידה שיש להם היא הרעש שהם עושים סביב 'כלום'. המחבלים זה תופעה של קבוצה אידיאולוגית שמנסה להפוך לכוח פוליטי ולכן אי אפשר למכור הרי אידיאולוגיה טהורה כדי לקבל כוח פוליטי ולכן צריך להשתמש בחוקי עולם הפוליטיקה. ומכיוון שיש בתוכם פוליטיקאים ועיתונאים משופשפים הם מלמדים את האידיאולוגיה פרק בהלכות יחצנות עיתונות ותקשורת על ידי משיכת זנבי סוסים מעצרים צילומים עם שוטרות וכד'. כאשר המטרה הסופית היא שליטה כוחנית על הציבור הליטאי. בהכשרים, במוסדות בחברי כנסת ועוד. 

כרגע אנו לא יכולים לדעת מה יקרה בהמשך עם קבוצה זו, אך יש לנו כבר הרבה רמזים. השימוש הציני של מנהיגיהם בכוח שליטה תקשורת עבור אידיאולוגיה מוכיח כי העיסה הזו לא תחזיק מעמד זמן רב ומהר מאד תשאר שוב קבוצה מעורטלת מאידיאולוגיה ככל הקבוצות החברתיות במחנה החרדי.

בעבר אנו זוכרים כי היו בארץ עוד קבוצה כזו אידיאליסטית והם המשיחיסטים. המרכיבים כמעט זהים, מלבד דבר אחד: בעוד והמחבלים משתמשים בכוחנות, בתקשורת, ברוע ושלילה. המשיחיסטים בסך הכל עשו גם הרבה רעש אבל רוחני משוגע, בלי כל קשר לפוליטיקה. גם הם חיפשו מאד תקשורת ויצרו המון גימיקים מכל הסוגים, אך תמיד זה נשאר ברובד המשיחי מטורף.

על פניו נראה כי המשיחיסטים הרבה יותר אידיאולוגים מהמחבלים, כל אחד באידיאולוגיה שלו, גם הם רצו להשתלט על חב"ד, על המוסדות הרישמיים, על הרבנים וכו'.

ולהפתעת כולם לפתע קרה משהו למשיחיסטים מאד מאד מהר. מתנועה אידיאולוגית הם הפכו לתנועה חלולה נבובה בלי כלום. מאז שהם התיימרו להיות הקבוצה האיכותית הרוחנית, הם חזרו להיות קבוצה עממית. בלי כל אידיאולוגיה שרק מחפשת כסף לחיות טוב, להתלבש. נכון ממשיכים עם כיתוביות על בגדים, זה חלק מהמודה, אבל בפנים הכל נרקב.

מה שתי התנועות הללו אומרות? גם המחבלית וגם המשיחיסטית? שהאידיאולוגיה הרבה פעמים היא סתם כיסוי לבעיה או לצורך כוחני.

יוסף יצחק וילשנסקי ובניו מצפת גילו כי אין כל אמת ולא היה כל אמת בתנועה המשיחיסטית. יוסף יצחק וילשאנסקי ובניו גילו כי מעולם לא התכוונו המשיחיסטים לאמת ולא לעשות משהו חיובי. יוסף יצחק ובניו וילשאנסקי גילו כי הם עוד קבוצת שקרנים נוכלים שחיפשו איזו סיסמא להשתלט דרכה על הציבור.

משפחת וילשאנסקי ומשפחות המחבלים בסירה אחת. נתי גרוסמן השקרן הגנב והנוכל ויוסף יצחק וילשאנסקי כמוהו בדיוק הם יתגלו קלונם. כולם יגלו את השקר שלהם בראש כל חוצות.

והמשיחיסטים במקום להוקיע את וילשאנסקי הם עושי דברו אז מה זה מראה כי באמת המשיחיסטים כולם אותו דבר ובאמת תמיד צריך בכל קבוצה ללכת אחרי הרבנים השקולים ולא על אנשים שצורחים סיסמאות באוויר.

מודה לכם שתפרסמו את הדברים כי זה חשוב מאד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.