רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בפברואר 2017

מסע הקודש לציון "הפלא יועץ" בבולגריה במעמד כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א






ברגשי גיל ובתחושה עילאית יצאו אלפי חסידיו של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו  יוסף פינטו שליט"א למסע השנתי בתפילה על ציונו של "הפלא יועץ" בבולגריה. כבר בשעות הבוקר המוקדמות צבאו המוני החסידים על טרמינל 3 בשדה התעופה בן גוריון. את החסידים הרבים שבאו להתלוות לרבם הנערץ לא היה אפשר לפספס- עשרות מניניי שחרית מאולתרים  התקיימו עם עלות  השחר כאשר החסידים עטורי הטלית והתפילין התפללו במבואות הסמוכים לדיוטי פרי. לצורך הנסיעה הושכרו 6 מטוסים מלאים באלפי חסידים שבאו להשתתף בהילולה המסורתית של בעל הפלא יועץ רבי אליעזר פאפו זיע"א. בצהרים עם הגעתם של החסידים לבולגריה ישתטחו המוני החסידים על ציונו של הצדיק יחד עם רבם הנערץ האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שיברך בתום התפילה את המוני החסידים לישועה. אחד החסידים סיפר לנו על התחושות. "אנו מחכים כבר זמן רב לרגע הגדול והנרגש להתפלל עם רבינו האדמו"ר הרב פינטו בקבר הצדיק שידוע כמקום בו מתקבלות כל התפילות. רבים התפללו ונושעו. בקהילת שובה ישראל מדגישים את הסדר המופתי שבו התנהל המבצע הלוגיסטי ואת המוני החסידים שעל פניהם ניתן להבחין במידות הטובות והאצילות שאותם ינקו מרבם האדמו"ר יאשיהו פינטו שליט"א.

חסידים רבים שמתגוררים בפריפריה בילו את הלילה בשדה התעופה מחשש שלא יספיקו את הטיסה. אחד החסידים שמעון מבאר שבע סיפר: "הגעתי כבר בעשר בלילה לשדה התעופה מכיוון שאני גר בדרום. אני לא עצמתי עין כל הלילה וכל זה לזכות בזכות הגדולה להיות לצד רבינו האדמו"ר פינטו בציון הצדיק "הפלא יועץ" שידוע כמסוגל לתפילה. ולא רק שמעון כמוהו עוד רבים וטובים שעצרו את הכל ובאו במיוחד להשתתף בתפילה" למסע הקודש לבולגריה לציונו הקדוש של רבי אליעזר פאפו זצוק"ל זיע"א.

יש לציין כי לטיסות הצטרפו נשים צדקניות שסיפרו  בהתרגשות זכות גדולה לנו להגיע למסע הקודש במעמד כ"ק האדמו"ר פינטו במטוס ניתן להבחין בחסידי האדמו"ר הנרגשים כשספרי תהילים בידיהם מנצלים כל רגע פנוי במסע הקדוש לעבודת השם יתברך".

מהיכן מגיעה האהבה העצומה. מדוע אלפים  הטריחו את עצמם להמריא עד בולגריה בכדי להסתופף בצילו של כ"ק האדמו"ר הצדיק? אחד החסידים לוקח אתנו שנים אחורה, "כשהקים האדמו"ר לפני יותר מעשור את מוסדות שובה ישראל הוא חשב על כל תלמיד. בעשר אצבעותיו הקים את מוסדות החסד של שובה ישראל.  מבתי תמחוי עד חלוקות לנזקקים. הוא חשב על כל תלמיד מגדול ועד קטן. לכל אחד העניק יחס חם ברכה עיצה בכל עניין וסוגייה שצצה. השמועה על האדמו"ר הצדיק מאשדוד עשתה לה כנפיים. אישי ציבור רבים מכל קצוות הקשת שיחרו לפתחו. אנשי מוסד משטרה וצבא עולים להתברך. טייקונים רבים פקדו את החצר ונועצו בו בכל צעד ושעל. מכל קצוות הארץ עלו חסידים רבים בכדי לחזות בזיו פניו היוקדות אהבה, ומשרות רוגע וביטחון.

חסידים רבים שהגיעו לציון הפלא יועץ התברכו בציון הקדוש מפי כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו וראו ישועה. אחד מהם התרחש לפני שנתים וחצי.  חיים גלברג נשוי מזה עשור שנים בא לאדמו"ר  ושטח בפניו את אשר על ליבו,רבי כבר עשיתי את כל הסגולות האפשריות אך ישועה ופרי בטן אין האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שהבין לרחשי ליבו וכאב את דאבונו, הבטיח לו שאם יבוא לציון הקדוש של הפלא יועץ יראה ישועות בקרוב וכך עשה. התפילות על ציון הצדיק קרעו שערי שמיים והחסיד נפקד בפרי בטן. וכיום יש לו חמש ילדים כן ירבו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.