רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בפברואר 2017

התפרעות בטיסה ללונדון: חרדים סירבו לשבת ליד נשים

שוטרים בריטים עיכבו לחקירה כמה מנוסעי טיסת איזיג'ט שהמריאה מישראל, לאחר שעמדו במעבר המטוס וסירבו לשבת ואחד מהם אף חיבר את הטלפון הסלולרי שלו לשקע במערכת הבקרה של הדיילים. דייל: "הטיסה הגרועה שאי פעם הייתה לי"

*איתי בלומנטל ynet *

קבוצת חרדים התפרעה ביום שני השבוע במהלך טיסה מתל אביב ללונדון, וסירבה להישמע להוראות הדיילים להתיישב. על פי דיווחים שונים, המתפרעים סירבו לשבת ליד נשים ולא הסכימו להתיישב עד שימצאו להם מקומות חלופיים. בחברת התעופה איזיג'ט אישרו את דבר ההתפרעות. חלק מהמתפרעים נעצרו על ידי שוטרים לאחר הנחיתה. אחד הדיילים: "הטיסה הכי גרועה שהייתה לי".

האירוע התרחש בטיסת EZY2084 מתל אביב ללונדון. על פי החברה, קבוצה קטנה של נוסעים התנהגה באופן שאינו הולם, כשהם מסרבים להישמע להוראות הקברניט והדיילים. האירוע התרחש לפני ההמראה ובמהלך הטיסה, בעת שנתבקשו הנוסעים לשבת במקומם בהתאם להוראות הבטיחות.

מדובר בעשרה חרדים ששייכים לפלג קיצוני. התנהגותם אילצה את צוות האוויר להודיע על כך עוד בהיותם באוויר. על פי הדיווח ב"דיילי מייל", החרדים פשוט סירבו להתיישב עד שלא יהיו נשים בסביבה. אחד מהם לחץ ללא הפסקה על כפתורי השירות. "זה היה פשוט מרתיח", סיפר אחד הנוסעים. "הם הטרידו את הנוסעים וגם את אנשי הצוות. ניסו להרגיע אותם אך ללא הצלחה. הדיילים פשוט לא הצליחו לגרום לאנשים להקשיב להם. הם מנעו מאחרים להגיע למקום הישיבה שלהם".

נוסע אחר סיפר כי הכל החל לאחר שאחד החרדים סירב להתיישב עד שיימצא לו מקום חלופי. "הוא עמד לאורך כל הטיסה וכולם הסתובבו סביבו. הוא סירב לשבת עד שימצאו לו כיסא שאינו ליד אישה. לבסוף, אחת הנשים ו יתרה על מקומה כדי שהוא יוכל לשבת. הם אפילו לא אמרו לה תודה על המחווה. בכלל, הם לא היו מנומסים. הם כל הזמן לחצו על כפתורי השירות והטרידו את מנוחתם של הנוסעים האחרים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.