רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 בפברואר 2017

מבזקים


'ערוץ 2': שוב תקרית אנטישמית בארה"ב - צלב קרס צויר על קיר בית ספר.

יאיר לפיד ב'אולפן שישי': "לפי כל הסקרים כבר מעל חצי שנה, אנחנו ננצח בבחירות הבאות. הטלפונים הראשונים שלי יהיו לליכוד ולעבודה אבל קודם כל לליכוד". 

מחריף העימות בין טראמפ לתקשורת - הבית הלבן סירב להכניס כלי תקשורת בכירים לתדרוך בשל ביקורת קשה נגד טראמפ. ביניהם: 'ניו יורק טיימס', 'פוליטיקו' ו'לוס אנג'לס טיימס'. בתגובה כלי תקשורת אחרים החרימו. 

הכותרות בתקשורת לקראת דו"ח מבקר המדינה על 'צוק איתן' - 'ערוץ 10': "בכיר שנחשף לדו"ח טוען - רה"מ הסתיר בשיטתיות מידע קריטי מהקבינט". 'ערוץ 2': "לרה"מ נתניהו יש הפעם סיבה טובה להיות מודאג". 

פעוטה כבת שנה איבדה את ההכרה בליל שבת לאחר שטבעה בגיגית בביתה בשכונת רמות בירושלים. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים ביצעו בה פעולות החייאה. אליהו רייכנברג חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר בצאת השבת: "מדובר בפעוטה שטבעה בגיגית עם חומרי ניקוי שהושארה מלאה בכניסת השבת בחדר האמבטיה. ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה והיא פונתה לבית החולים שערי צדק במצב קשה אך יציב. חשוב וראוי להפיק לקחים ממקרה מצער זה ולוודאות טרם כניסת שבת שאין אמבטיה או גיגית שעדיין מלאה במים, מה שעלול לגרום ח"ו למקרי טביעה של ילדים ופעוטות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.