רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 בפברואר 2017

יום במחיצתו של הרב מטעם דוד לאו

מאת איש הרבנות הראשית

בעבר כבר חשפנו שעובדי לשכתו של בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו מספרים שפשוט אין עבודה, אין הזמנות לאירועים מכובדים רק לחגיגות חומש וחגיגות סידור, הם פונים למוסדות וארגונים אבל הם אומרים להם אתם מדברים על הרב לאו האבא? שהמזכירה אומרת שמדובר על לאו הבן שהוא הרב הראשי לישראל כיום הם אומרים לא תודה. הוא מדבר ברמה מאוד נמוכה מתאימה לגיל הרך והכנס שלנו הוא מאוד מכובד, אולי בכל זאת הרב יכבד את המעמד שואלת המזכירה בדברי ברכה קצרים? עונים לה חבל להטריח את הרב. ואם היא ממש מתעקשת אז אומרים לה תשאירי מספר טלפון ואנחנו נחזור אליך וכמובן שהם לא חוזרים.
ב27 לינואר 2017 פירסם הרב מטעם דוד לאו את הלו"ז שלו בפייסבוק שלו שהיה כך נראה צפוף למדי הרבה מקומות רצו להתכבד במשמח הלבבות דוד לאו. ואכן הוא עשה מאמץ להגיע לכל המקומות שהזמינו אותו אבל מה לעשות הוא לא אליהו הנביא והוא לא יכול להיות בכמה מקומות בבת אחת, ולכן בכל מקום הוא נאלץ להסתפק בווארט קצר של לא יותר מרבע שעה וכל ביקור כזה הוא מגדיר כשיעור. למחרת שהוא חזר למשרד לפני כל העובדים בלשכה הוא פשוט החמיא למתאמת הטיולים במשרדו על העבודה היפה שהיא עשתה הוא סיפר לכולם זה פעם ראשונה שמאז שאני רב ראשי לישראל שחזרתי הביתה וסיפרתי לבני המשפחה כמה הייתי עסוק היום.
לתועלת הגולשים נפרט את הלו"ז העמוס של דוד לאו בכדי שהקהל כולו יתרשם ואם מישהו מארגן ארוע ורוצה ווארט (=שיעור בשפתו של דוד) של לא יותר מרבע שעה הוא מוזמן להתקשר ללשכתו של בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו ויבקש את מתאמת הטיולים ויסדרו לו את הרב והיא תודה לכם על ההזמנה. וזה סדר היום שפורסם:
שיחה לתלמידי בית הספר ממ"ד אריאל רמלה - "יגעת ומצאת תאמין".
שיעור בתיכון לנוער מתמודד "מנורת המאור" בפתח תקוה - חשיבות וחיזוק לימוד התורה.
שיעור בכולל ללימודי דיינותשערי הלכה ומשפט המרכז ללימודים תורניים גבוהים - בסוגיות  הנלמדות בהלכות דיינות, ובין אדם לחברו. – [השם מפוצץ אבל דוד נתן שם כמה מעשיות מהספר 'כה עשו חכמינו' שעסקו בבין אדם לחברו]
שיעור בימי עיון לרבנים - כינוס רבנים בענייני הליכות עם ישראל וכבודה של הרבנות הראשית.
שיעור היסטורי במועדון הקיבוץ "חולדה" - על הערבות הקהילתית גם כשהזמנים משתנים.
הכנסת ספר תורה וחנוכת בית הכנסת "היכל משה", בכפר חבד. ועוד...
כה יתן ה' וכה יוסיף לרב הראשי... – כך בפירוש מזמין דוד לאו פניות נוספות של אנשים.
דוד על מי אתה חושב בדיוק שאתה עובד? אם ביום אחד שהצגת לראווה לא ביקרת אפילו פעם אחת במשרדי הרבנות מתי אתה עובד בשביל הרבנות? האם זה העשיה הברוכה שלך בארץ לטייל כל היום באירועים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.