רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 בפברואר 2017

הילד מבקש להיהפך לסמארטפון

מורה  חוזרת  מבית הספר סמוך לארוחת הערב.

בעלה נמצא ליד המחשב.

לאחר הכנות  אחרונות לארוחה, היא מתיישבת ומתחילה לקרוא את החיבורים שהתלמידים

התבקשו לכתוב בכיתה.

כשהיא קוראת את העבודה האחרונה, זולגות דמעות מעיניה.

בעלה שם לב להתפרצות הבכי "מה קורה יקירתי ?

אשתו  :"אתמול בקשתי מהתלמידים לכתוב חיבור .הנושא היה "מה הייתם  רוצים  להיות בעולם המודרני ?"

הבעל : "יופי של נושא, אז למה את בוכה ?

האישה : "שמע מה כותב הילד ."הייתי רוצה להפוך לסמארטפון , הוריי כל כך אוהבים את סמארטפונים שלהם וכל כך עסוקים בו שלעיתים  הם שוכחים  אותי ! כשאבא חוזר עייף מהעבודה  הוא פונה ישר אל הסמארטפון ולא אלי. כשהוריי שקועים בעבודה חשובה,

הם נענים לצלצול הסמארטפון  עם הצלצול הראשון, כאשר אני בוכה ומתחנן כבר זמן רב, שאני זקוק להם. הם גולשים ומשחקים במכשירים שלהם ולא משחקים איתי. לכן חלומי להפוך לסמארטפון."

הבעל, מרוגש, שואל את אשתו " מי הילד הזה  ?"

האישה " הילד שלנו..."

מתורגם מצרפתית על ידי חיימקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.