רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 בפברואר 2017

ווארטים


״כאשר אתה מוחל וסולח, לא רק שיורד משקל כבד מעל כתפיך, גם נפתחת הדלת לאהבת עצמך!״

העוקץ היומי
מי שלא מוחל וסולח לעצמו על משוגותיו, לעולם לא ימחל ויסלח לאחרים על טעותם.

למה ש"ס לא יכולה לפשוט רגל
כי לשקר אין רגליים

פעם הגיע מוכר ספרים בבנין ודפק אצל השכן אמר לו תיקנה ספר חפץ חיים אמר לו אצלנו לא מדברים לשון הרע לא אני אשתי הילדים.אני לא צריך את זה אבל השכן מלמעלה שמה מדברים הרבה תמכור שמה

אדם נכנס למסעדה כשהוא הפוך, צועד על כפות ידיו מביט בו המלצר בהבעת פליאה ושואל אותו:מה קרה?
למה אתה הולך על כפות ידיך?
משיב האיש:לפני כמה ימים התאכזבתי מהמקום, והשירות....
ונשבעתי שכף רגלי לא תדרוך כאן לעולם!

ראש ממשלת אירן מתקשר לטראמפ ואומר לו:
- "דונלד, צא מהמשרד. חלמתי חלום מופלא ובחלום ראיתי את אמריקה כולה , את כל המדינה היפה הזאת ועל כל בניין שלה תלוי פוסטר ענק."
-"ומה כתוב על הפוסטרים?" שאל טראמפ.
-"ארצות הברית של איראן."
טראמפ:
-"אתה יודע , עלי, אני מאוד שמח שהתקשרת. תאמין או לא, אבל יום לפניך חלמתי גם אני חלום. ראיתי את כל העיר טהרן. היא הייתה מאוד יפה, יותר מאשר הייתה קודם. ועל כל בניין שלה היה תלוי פוסטר ענק."
- "ומה כתוב על הפוסטרים?" שואל עלי.
- "לא יודע, אני לא קורא עברית" ענה טראמפ.
מרוקאי מתקשר לכורדי שפרסם הודעה שהוא חשמלאי מוסמך ביקש ממנו לסדר לו את הפעמון של הדלת הכורדי אומר לו אין בעיה אצלי משלמים מראש באשראי המרוקאי משלם לו הכורדי אומר לו אנחנו נגיע עד 40 דקות למחרת מחייג אליו המרוקאי מקלל אותו שילמתי לך למה לא באת אומר לו הכורדי מה קרה לך 4 פעמים הייתי אצלך צילצלתי בפעמון אף אחד לא היה בבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.