רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בפברואר 2017

שחקן חדש בזירה

מאת שניאור ר.

לפני כחמש שנים (בערך) שהתחיל כל הבלגן בנושא קבוצה, שהחליטו (מסיבות פלטיות פנימיות של כפר חב"ד בלבד) להוציא את מי שהתעסק שנים בנושא קבוצה, ולהחליף באדם אחר שממש לא מבין ולא כלום בנושא צבא, אז התחיל כל הבלגן האמתי, כל ההסכמים המוזרים שהכניסו את בחורי חב"ד לשאול תחתית לתוך לוע הארי של צה"ל, וגרמו לעשרות בחורים להתגייס בעידודם של גרומים מחב"ד שקבלו כסף גדול על כל ראש ועטפו את זה במושגים קדושים של 'קבוצה' 'שליחות' ועוד, הכל תמורת בצע כסף.
והנה משמים מי שנוגע בבחורי הישיבות, ולא סתם בחורי ישיבות אלא תלמידי 'תומכי תמימים', אלא שהחזיקו את היהדות בכל התקופות הקשות של היסטוריה היהודית, אלא שגדולי ישראל אמרו עלהם שהם מכנסים חיות בכל הישיבות. אז מה שקורה בכל פעם מתפרק להם התכניות שהם רוצים לעשות ובכל פעם נופל להם העסקן שמתעסק בזה.
בהתחלה שמו את ימי ליפשיץ מכפר חב"ד, לאחר מכן יוסף יצחק וילשאנסקי זרק את ימי לפשיץ ושם את הבן שלו ליזיוילשאנסקי, ימי התעצבן על כך, וביחד עם מאיר פרוש (זה שדואג בפועל שחב"ד ימלאו את היעדים בצבא בשביל הציבור החרדי) שמו את חיים שטיינר מקרית מלאכי בתואר נציג תלמידי ישיבות חב"ד בצה"ל.
שבוע שעבר הוא כבר שלח מכתב להנהלות הישיבות שישלחו לו את רשימות התלמידים והוא ידאג להם לאישור מול הצבא.
רבותי בסרט הזה כבר היינו, עד מתי ציבור אנ"ש ילכו אחרי ההבל (ין) ויהבלו, וכי יותר מחמש שנים זה לא זמן מספיק לקלוט שמדובר פה בקובצת מושחתים שבאים לגייס את ילדינו תמורת בצע כסף.
אנו קוראים מפה לכל אנ"ש להיזהר ולא לשתף פעולה עם אותם אנשים שמפתים אתכם באישורים לקבוצה תמורת חתימה לצבא על הורדת מעמד בן ישיבה וגיוס לצבא רח"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.