רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בפברואר 2017

רפי וולף מסלף - הנה שיחת השבוע מפורש שחב"ד עושים סיומים אף שלא אוכלים בשר ושותים יין

לכבוד
הלוחם הגדול למען שמו יתברך נאמנם של גדולי ישראל העומד על משמר הקדושה והטהרה בבית ישראל
שמו הולך לפניו מקצה העולם ועד סופו
הגאון הגדול ר' חיים שאולזון שליט"א

שלום וברכה

ראיתי מה שכתבת אמש על ספרו של רפי וולף שר"י ימ"ש וזכרו שביזה את קדם הקדשים איש האלוקים כ"ק מרן האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל  בהמשך להצית את אש המחלוקת בעם ישראל. כאשר מטרתו שוב להצית אש וטוב מאד שאתה כבוד הרב שאולזון לא עומד לשתוק לו אלא לטפל בו כפי שרק אתה מומחה לטפל במנובלים וסלפנים כאלו. אז ראיתי שהוא מספר שהאדמו"ר מליובאוויטש אמר לעשות סיומים בתשעת הימים כדי להתיר לאכול בשר. לרמה כזאת של סילוף לא האמנתי שהוא ירד. הרי זה דבר ידוע לכל שחב"ד היא המקום היחיד בעולם שעושים סיומים בתשעת הימים ולא אוכלים בשר ולא שותים יין רק משקה שאין בזה חשש  כי האדמו"ר מליובאוויטש הסביר בעצמו שמטרת הסיומים שאומר לעשות זה כדי להוסיף בשמחה של תורה פקודי ה' ישרים משמחי לב, ומגיע אותו שקץ מנובל וממציא דברים שלא היו וזה רק מראה את הרמה של רפי וולף ואת מי שהוא אמור לייצג.
בדרך אגב אותם קהילות קדושות שאוכלים בשר בסיומים בתשעת הימים יש להם על מי להסתמך כמובן וח"ו להטיל בהם דופי.
הנה מצאתי כעת צילום בחיפוש פשוט בגוגל שגם בעלון של חב"ד שיחת השבוע בפינת ההלכה הוא כותב מפורש שמנהג חב"ד לערוך סיומים על אך שלא אוכלים בשר ולא שותים יין.
חבל מאד שאותו מנוול החליט להצית את אש המחלוקת בסערת אש וטוב יעשה אוות מנוול שיגנוז את ספרו כי זה יעלה להם במחיר יקר מאד. כולל במנדטים למפלגת דגל התורה.

הרב שאולזון שליט"א המשך במלאכת הקודש שלך נגד אותם פרחחים עלובים המחבלים בכרמים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.