רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בפברואר 2017

ווארטים


״פעם חלמתי כי החיים הם שמחה, התעוררתי וראיתי כי החיים הם חובה, מילאתי את חובתי, וראיתי כי חובתי היא שמחתי.״

תפסו הקב"ה לאריה דרעי בבגדו:"חזור בך,שים קץ לאפליית הבנות,ואני ואתה ויואב ללום נטייל יחד בגן עדן!"
אמר לו:"מי בראש?"
אמר לו:"הרב יעקב יוסף בראש"
אמר לו:"אי הכי-לא בעינא..."
מעשה ביהודי מבוגר שביקש לישב בשלוה בערוב ימיו, קנה בית בן 2 קומות, קומת הקרקע ייעד לעצמו ואת הקומה העליונה העמיד להשכרה, כך, שהשכירות תכסה לו את המשכנתא והארנונה.
כדי שישכון בטח בדד ושאנן פירסם שהדירה מיועדת להשכרה רק למשפחה בלי ילדים ורעש.
בא אליו אברך ורצה לחתום חוזה שכירות. אומר לו הבעה"ב: אתה יודע שזה דוקא בלי ילדים? ודאי! ענה השוכר.
למחרת עם שחר חש המשכיר שמלחמת עולם פרצה בקומה השניה, קפיצות, רעידות, מריבות וצעקות עד לב שמים. הבין היהודי כי השוכר רימה אותו, דידה את רגליו העייפות לקומה השניה, נקש בדלת, ומיד נפתחה הדלת בעוצמה, 10 זאטוטים שובבים קפצו עליו והקטסטרופה במלואה נגלתה למול עיניו, חורבן הבית פשוטו כמשמעו.
סליחה אדוני! שאל הבעה"ב: סיכמנו בלי ילדים, נכון?
ענה השוכר מיניה וביה: אלו ילדים? חיות אלו...

בחור אחד מביא איתו הביתה חבר מיד אחרי העבודה.
אישתו ישר מתחילה בצעקות  "השתגעת לגמרי?" "...למה לא צילצלת לקבל אישור?
מה זה פה מסעדה? באים בלי לתאם מראש?"  וממשיכה להשתולל ולצרוח:  "תראה איך הבית נראה...  יש כלים בכיור.... אני לא לבושה... תראה את השיער שלי....  לא בישלתי כלום.... ואני גם לא מתכוונת לעשות עכשיו שום דבר ובטח לא אוכל..."
"למה בכלל הבאת אותו תגיד לי....?"
עונה הבעל: "הוא חושב להתחתן, רק רציתי שיראה מה מחכה לו...."

שני כורדים הולכים לבית קפה, המלצר ניגש אליהם ושואל: "מה תרצו להזמין"?
הכורדי הראשון אומר: "כוס קפה ועוגה". 
המלצר עונה: "אין עוגה". 
הכורדי הראשון אומר: אז כוס נס קפה עם עוגה". 
המלצר אומר: "מצטערים אבל אין עוגה". 
הכורדי אומר: אז כוס תה עם עוגה". 
המלצר אומר לו: מה אתה דפוקקקקקקקק? איןןןןןןןןןן עוגהההההה! 
הכורדי השני אומר לכורדי הראשון: "תראה איזה דיבור יש למלצר הזה, אני במקומך איך שהוא בא עם העוגה אני שם לו אותה ישר לפרצוף".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.