רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בינואר 2017

אלאור עזריה vs מאיה פלד - מצא את ההבדלים

מאת: מתחזק/פעם חילוני

הכותב הוא אשכנזי

החייל אלאור עזריה הסתער על מחבל מסוכן והרג אותו. התוצאה: כל השמאל ותקשורת השמאל הסיתה נגדו ושולחת אותו לכלא

הקצינה מאיה פלד ירתה כמה כדורים לכיון המשאית של המחבל. התוצאה: גיבורה לאומית...

למה אלאור עזריה הוא שנוא התקשורת ואילו מאיה פלד הוכתרה כ"גיבורה" ש"הסתערה" על המחבל?

מכיוון שאלאור עזריה הוא מזרחי, ימני, אוהד של בית"ר ירושלים ולה פאמיליה ולא התקבל לקורס קצינים ואילו מאיה פלד היא אשכנזיה, קצינה, שמאלנית משכונת יוקרה בחיפה שמייצגת את "מלח הארץ". 

אלאור עזריה התגייס לקרבי בשביל להגן על המדינה ואילו מאיה פלד התגייסה כדי "להגשים את עצמה" בצבא, ללבוש מכנסי חאקי צמודות ושכולם יראו את השיער המתנופנף שלה. בנות לא מתגייסות לצבא בשביל להגן על המדינה אלא בשביל החוויה לשרת עם גברים ולהרשים אותם. ראו את תגובתה :"היתה חתירה מדהימה למגע". מה זה "חתירה מדהימה"? על מה החילונים אומרים "מדהים"? על החוויות שלהם: היתה מסיבה מדהימה, היה סוטול מדהים, היתה ארוחה מדהימה, היה משחק כדורגל מדהים. כל בתי החייל במדינה מלאים בחיילות שיושבות בכניסה בהלבשה תחתונה. 

והתקשורת השטנית רוצה להפוך את הגברים לנשים ואת הנשים לגברים. הם קוראים לזה "העצמה נשית"... תרשמו טוב טוב את מה שאני אומר לכם עכשיו, איך שמאיה פלד משתחררת מצה"ל היא לא תשב בחיבוק ידיים, התקשורת כבר הכתירה אותה כציפי לבני הבאה. באחריות אני אומר לכם, תזכרו את זה טוב טוב, איך שהיא משתחררת מהצבא היא מתפקדת או למפלגת העבודה או לקדימה, או שתקים לעצמה איזו תנועה כמו כל החילונים שקיבלו כמה דקות תהילה מהתקשורת וניסו למנף את זה לקידומם העצמי. בזמנו היה אחד בוהדנה שסימן איזו תנועה עם האצבעות וניסה להיות ראש ממשלה ועכשיו זיו שילון שגם מנסה ומדבר גבוהה גבוהה על אהבת חינם ולא איפשר לדוברו של אלאור עזריה לנאום בעצרת שלו.

מאיה פלד לא היתה יכולה לבקש חלום ורוד יותר ממה שהיא קיבלה: תמונה גדולה שלה מרוחה על העיתון של הס"מ - ידיעות אחרונות כדי שכל העולם יצטרך להסתכל עליה ובכך היא תוכל "להחזיר" לילדה שהיתה איתה בכיתה ג' ואמרה לה שהיא מכוערת ושאף גבר לא ירצה אותה, וזו הסיבה בעצם למה נשים רוצות שכולם יסתכלו עליהן - כדי להוציא את העיניים לחברות שלהן שצחקו עליהן בכיתה ג'. נשים מתגייסות לצבא בשביל להצטלם עם הנשק בהלבשה תחתונה ולהעלות את התמונות לפייסבוק.

בפרשת "כי תצא" כותב האבן עזרא: "כי האישה לא נבראת כי אם להקים הזרע, ואם היא תצא עם אנשים למלחמה תבוא בדרך לידי זנות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.