רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בינואר 2017

מסע היחצנות הזול החדש של משה הבלין מוכיח סופית: אין גבול לטמטום, לשחיתות ולדירדור

ר' חיים! ועשרות אלפי הקוראים הנאמנים;

אם חשבנו שגזירת הגיוס בחב"ד עוברת תהליך של ריפוי, של הפנמה מחודשת, של נסיון לשינוי. טעינו בגדול.

המצב רק הולך ומתדרדר. נכון  שבו זמנית המון רבנים ועסקנים מתעוררים אולם כרגע אינו עושים מאומה. משה הבלין מקבל ביום כמה טלפונים והרמת גבה פנים חב"דיות. [במייל האדום הגיעה ידיעה כי באירוע התוועדות ארצי שבוע שעבר בתאריך ה' טבת שהיה בכפר חב"ד ניגשו למשה הבלין כמה בחורים מישיבות אחרות והביעו את סלידתם משוק הבשר שהבלין עושה עם הצבא "נמכרנו אני ועמי לעבדים ולשפחות". משה הבלין חש מאד לא בנוח ובמקום לנסות להגיב ברח מהמקום, אולם אחר כך הוא התקשר לקרובו הרב יוסף יצחק הבלין רבה של קהילת חב"ד ברמת שלמה ואמר לו שהוא עוד ינקום בחתנו גולדשמיד שנתן לאירוע המחאה להתפתח. עד כאן מהמייל האדום]

כשמנסים לשמוע מה בעצם יש להבלין לומר בכל מעשה היחצנות המזלזל הזה מסתבר כי האדם הוא בסך הכל עילג קל שאינו יודע אפילו לייפות את מצבו העגום בין כלל הרבנים [במייל האדום מישהו כתב כי כל יחצ"ן מתחיל היה מונע ממשה הבלין לדבר בשידור לטלויזיה כאשר כל הצופים והשומעים רואים כי מדובר באדם חסר בטחון, עושה מעשים בסתר אך בגלוי הוא דל לשון והבעה ברמה הנמוכה ביותר]..

על מסע היח"צנות החדש של הבלין הנובע מלחצים איומים בגוורדיה החבדית ומחוצה לה וצורת התגובה התינוקית של הבלין לא נותר אלא לספר סיפור:

מעשה היה עם האי גברא חריפתא ר' אייזל חריף שנודע בכל פולין באותם ימים כעסקן חריף לשון וכגאון אדיר שידיו רב לו.  ויהי היום ואחד העסקנים הדתיים בפולין סגר דיל עם השלטונות בקשר למיסים על חנויות יהודיות. הדיל גבל כמעט באנטישמיות והעסקנים ראו בכך מעשה שלא יעשה.

קרא ר' אייזיל חריף לאותו עסקן שיסביר לו את עמדתו, אך במקום לנסות להתנצל ולתקן את המעוות, החל אותו עסקן לצעוק נגד ר' אייזל חריף ולהסביר שוב ושוב כמה המעשה שעשה הוא הכי מובחר והכי נכון.

נענה ר' אייזיל בחריפות לשונו כך ואמר:

היודע אתה מדוע החזיר מראה טלפיו לכולם? חז"ל אומרים כי רוצה להראות שהוא טהור. נשאלת השאלה וכי החזיר  אכן חושב שהוא יוכל לשכנע את כולם כי הוא טהור והלא הוא סמל לטומאה והשיקוץ? אלא מאי, ענה ר' אייזיל, החזיר לא מראה זאת לאחרים שהוא טהור, אלא הוא מראה זאת לעצמו. חשוב לו להרגיש שהוא החיה הטהורה מכל הבהמות והחיות האחרות!

משה הבלין, האם אתה באמת חושב שיש מישהו אחד בעסקנות החרדית וברבני חב"ד שהשתכנע ממסע היחצנות העלוב שלך? 

אז אני רוצה לגלות את אוזנך.

כן יש אחד כזה.

קוראים לו משה הבלין. הדבר אחר ומשה הבלין שניהם מראים לעצמם את טלפיהם וצועקים: אני החיה הטהורה.

משה הבלין לא מפנים שאיש מבלעדו לא מאמין מילה אחת לכל דבריו. משה הבלין לא יודע כי פגישותיו עם איילת שקד מהבית היהודי לאחרונה כבר התפרסמו בקרב עסקני אגודת ישראל. משה הבלין ניסה להסביר לאחד העסקנים כי הפגישות עם איילת שקד היו רק לצורך המוסדות [שימו לב מידע פנימי מלמד כי הבלין כבר הפך יותר מחצי מהישיבה למוסד שכמעט כמעט כישיבת הסדר כלומר שעל כל תלמיד הוא מקבל תקציבים בלתי רגילים ובו זמנית ממשיך לגבות מההורים טבין ותקילין. הבלין הבטיח לאיילת שקד לתמוך בבית היהודי בבחירות הקרובות בתנאי שישנו סעיף מסויים בוועדות של ישיבות הסדר, כך שישיבתו תוכל להכנס לקטיגוריית ישיבת הסדר!!!]

עסקני אגודת ישראל יודעים כי אין מה לסמוך על הבלין שכבר בונה את האסטרטגיה לבחירות הקרובות איך יוכל ביחד עם שותפו הנאמן הנוכל הערמומי מצפת יוסף יצחק וילשאנסקי למכור שוב לחב"ד את הלוקש החדש: לבחור 'הבית היהודי' אך בעטיפה חדשה ומצועצעת עם כותרות לא רלוונטיות של 'שלימות הארץ'...

.אנו פונים שוב מ'בעולמם של חרדים' לכל הציבור העצום האינטלגנטי והחרד למצבה המתדרדר של תנועת חב"ד [ראה פוסט נוסף מכתב שנשלח למייל האדום - יפורסם מחר] - תרימו קולכם, תאמרו מילתכם בכל מה שקשור לנזק ההיסטורי העצום המתרחש מתחת לעינינו ומתנהל על ידי אדם הזוי וחולני כמו משה הבלין ושותפיו לפשע מצפת. חבל שתבכו אחר כך על ילדיכם הדור החדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.