רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בינואר 2017

הציבור האיכותי בחב"ד מתחיל להתעורר 'בעולמם של חרדים' לא ירפה לרגע עד שבחורי חב"ד יינצלו מידי הורסי הישיבות - ומה קורה בועד הישיבות עם חב"ד

לכבוד ר' חיים שאולזון המהפכן החרדי הותיק.

כמו בכל המלחמות ש'בעולמם של חרדים' 'פנים חדשות' 'צוהר' ניהל כל עשרות השנים האחרונות והוא נחל הצלחה משום שאנשים בסופו של יום אינם מטומטמים. אנשים מחפשים אמת ויודעים למצוא אותה במקום הנכון. המאמרים האיכותיים שנכתבו כל עשרות השנים בגובה העינים של ר' חיים שאולזון אדם שהיה תמיד מעורה בעומק לפנים מעומק של החברה החרדית וחיי עסקונה שלה, בסופו של יום נקלטים ויצרו שינויי מרחיקי לכת. רק פרט שולי אחד ומשמעותי כיצד היחס כיום של החברה החרדית לסוטי מין איומים ששרצו כל השנים בעמק אופל ובגלל קשר של שתיקה עם אדמו"רים ורבנים איש לא פתח את שק השרצים הזה, עד שהגיע 'בעולמם' וללא רחם וללא אינטרסים פתח את זה ושינה את כל התפיסה החרדית בתחום הזה.

כך בדיוק יהיה עם בחורי חב"ד. עשרות אלפי אנשים נחשפים לאמת הזועקת מ'בעולמם של חרדים' והנה אנו רואים שהשטח מתעורר. מאמרו המצויין של העסקן ר' אברהם סלמון שגרר אחריו עוד ועוד תגובות הוא תחילתו של תהליך שסופו הדחתם של הבוגדים האיומים משה הבלין ויוסף יצחק וילשאנסקי שבלי כל בושה ולו מינימלית כבר עשור שנים סוחרים בבחורי הישיבות ושנה האחרונה ברמה הגבוהה ביותר ששום מוסד אפילו לא 'מזרחי' לא היה מתיר לעצמו עושק ושקר כזה של הורים תמימים ובחורים צדיקים.

יוסף יצחק וילשאנסקי חייב ללכת הביתה ואיתו משה הבלין. 

לא, אנו לא שייכים לשום פוליטיקה פנים חבדית שיש לה נגיעות ופוליטיקה פנימית

יוסף יצחק וילשאנסקי ומשה הבלין הם פשוט מזיקים שקמו לחב"ד שאיש משונאי חב"ד לא היה כמותם מאז ומעולם. הם אלו שעומדים לייצר קהילה חדשה לגמרי רדודה שיטחית שרק מחפשת כסף ושלווה. ההיפך הגמור מהלובאוויטשער.

בפוסט זה אנו עומדים לחשוף פצצה כי בשבועיים האחרונים החלו להתנהל כמה שיחות פנימיות עמוקות בין כמה גורמים משמעותיים בחב"ד עם 'ועד הישיבות' כדי לשנות כיוון הדברים נמצאים בהתחלת הדרך וימים יגידו מה קורה. אך מה שברור הוא כי השטח מתעורר.

אבל עדיין זה לא מספיק הדבר צריך לחלחל לעמך וזה רק על ידי שהנושא יהפוך לנושא יום יומי בוואצטאפים ועוד.

כל מי שאיפכת לו. כל מי שהבין את הטרגדיה האיומה שעומדת לפרוץ כאן וכבר פרצה בחלקה, חייב לשנס מתניים אם רק איכפת לו ולהתריע. להבין כי 'צפת' היא כתב לכל דבר שבאה להשתלט על יעדים חבדיים עם חוקים משלה ללא כל קשר למשיח ואפילו כמובן ללא כל קשר ללובאוויטשער. משה הבלין משתמש בכוח האדם הזה שצפת מנפיקה לו לצרכיו הפנימיים שלו ועל כל אחד להבין זאת ולנסות לכוון במקום שלו את הדברים כיצד מתנתקים מאותה קבוצה שטלתנית עם אג'נדה רדודה ואיומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.